Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16362

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолигач, Іринаuk
dc.contributor.authorPolyhach, Irynauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:34:40Z-
dc.date.available2016-05-24T15:34:40Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationПолигач І. Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналу / Ірина Полигач // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 237-239. — (Інноваційні технології в управлінні персоналом підприємства).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16362-
dc.format.extent237-239uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.relation.urihttp://www.zgia.zp.ua/gazeta/evzdia_5_177.pdf.;uk
dc.titleМотивація як чинник, що впливає на активність персоналуuk
dc.title.alternativeMotivation as a factor that affects astivity of the staffuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.relation.references1. Гербут М. В. Формування мотивації трудової діяльності працівників підприємства /М. В. Гербут // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 507: Проблеми економіки та управління. – С. 184-187.uk
dc.relation.references2. Данюк В. Мотивування як чинник активізації трудової поведінки / В. Данюк, О. Чернушкіна // Україна: аспекти праці. – 2008. – N4. – С. 32-36.uk
dc.relation.references3. Просянчук В. Л. Оцінка трудової активності як основа системи мотивації персоналу [Електронний ресурс] /В. Л. Просянчук, С. А. Ткаченко. – Режим доступу: http://www.zgia.zp.ua/gazeta/evzdia_5_177.pdf.;uk
dc.relation.references4. Яровая Н. А. Теоретический анализ психологических особенностей мотивации персонала / Н. А. Яровая // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Психологія. - 2012. - № 1009, вип. 49. - С. 250-252.uk
dc.relation.referencesen1. Herbut M. V. Formuvannia motyvatsii trudovoi diialnosti pratsivnykiv pidpryiemstva /M. V. Herbut, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2004, No 507: Problemy ekonomiky ta upravlinnia, P. 184-187.uk
dc.relation.referencesen2. Daniuk V. Motyvuvannia yak chynnyk aktyvizatsii trudovoi povedinky, V. Daniuk, O. Chernushkina, Ukraine: aspekty pratsi, 2008, N4, P. 32-36.uk
dc.relation.referencesen3. Prosianchuk V. L. Otsinka trudovoi aktyvnosti yak osnova systemy motyvatsii personalu [Electronic resource] /V. L. Prosianchuk, S. A. Tkachenko, Access mode: http://www.zgia.zp.ua/gazeta/evzdia_5_177.pdf.;uk
dc.relation.referencesen4. Yarovaia N. A. Teoretycheskyi analyz psykholohycheskykh osobennostei motyvatsyy personala, N. A. Yarovaia, Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. N. Karazina. Serie: Psykholohiia, 2012, No 1009, Iss. 49, P. 250-252.uk
dc.identifier.citationenPolyhach I. (2016) Motyvatsiia yak chynnyk, shcho vplyvaie na aktyvnist personalu [Motivation as a factor that affects astivity of the staff]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 237-239 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний економічний університетuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage237uk
dc.citation.epage239uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.