Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16293

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНемчицька, Алінаuk
dc.contributor.authorNemchytska, Alinauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:22:02Z-
dc.date.available2016-05-24T15:22:02Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationНемчицька А. Оцінка ефективності управління системою збуту підприємства / Аліна Немчицька // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 97-99. — (Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16293-
dc.format.extent97-99uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleОцінка ефективності управління системою збуту підприємстваuk
dc.title.alternativeEvaluation of distribution management in the system enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.relation.references1. Музичка Є.О. Оцінка ефективності збутової діяльності торгівельних підприємств / Є.О. Музичка // Економічний часопис XXI. – 2013. – №11-12(2). – С.64 – 67.uk
dc.relation.referencesen1. Muzychka Ye.O. Otsinka efektyvnosti zbutovoi diialnosti torhivelnykh pidpryiemstv, Ye.O. Muzychka, Ekonomichnyi chasopys XXI, 2013, No 11-12(2), P.64 – 67.uk
dc.identifier.citationenNemchytska A. (2016) Otsinka efektyvnosti upravlinnia systemoiu zbutu pidpryiemstva [Evaluation of distribution management in the system enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 97-99 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage97uk
dc.citation.epage99uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.