Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15768

Назва: Повышение надежности втулочных и роликовых цепей методом сбалансированной износостойкости
Інші назви: Підвищення надійності втулкових і роликових ланцюгів методом збалансованої зносостійкості
Reliability improvements of bushing and roller chains, based on matched wear resistance
Автори: Балцерс, Едгар Арнольдович
Салєнієкс, Наріман Карлович
Bakers, E.
Salenyeks, N.
Балцерс, Э. А.
Салениекс, Н. К.
Приналежність: Рижский Технический университет, г. Рига
Бібліографічний опис: Балцерс Э. А. Повышение надежности втулочных и роликовых цепей методом сбалансированной износостойкости / Э. А. Балцерс, Н. К. Салениекс // Вісник ТДТУ, — Т. : ТДТУ, 1999 — Том 4. — № 3. — С. 19-23. — (Машинобудування. Механіка).
Bibliographic description: Bakers E., Salenyeks N. (1999) Povyshenie nadezhnosti vtulochnykh i rolikovykh tsepei metodom sbalansirovannoi iznosostoikosti [Reliability improvements of bushing and roller chains, based on matched wear resistance]. Bulletin of TSTU (Tern.), vol. 4, no 3, pp. 19-23 [in Russian].
Є частиною видання: Вісник Тернопільського державного технічного університету
Bulletin of Ternopil State Technical University
Журнал/збірник: Вісник Тернопільського державного технічного університету
Випуск/№ : 3
Том: 4
Дата публікації: 31-сер-1999
Дата внесення: 4-тра-2016
Видавництво: ТДТУ
TSTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
УДК: 621.855.2
Діапазон сторінок: 19-23
Початкова сторінка: 19
Кінцева сторінка: 23
Короткий огляд (реферат): У процесі зношування приводних ланцюгів найзначніші пошкодження спричинені великим несприйнятним видовженням при зношуванні її ланки. Дійсний контактний крок зовнішньої ланки збільшується значно швидше, ніж: внутрішньої внаслідок зношування в окремих зонах внутрішніх поверхонь втулок. Традиційно втулки приводних ланцюгів мають твердість, яка приблизно однакова на кожній поверхні. Подані способи реалізації принципу збалансування зносостійкості втулок.
In the process of wear of driving chains the most significant failures are caused by big unacceptable wear elongation of the pitch of outer pin link. The actual pitch of pin link elongates much faster than roller link, because of the wear of wear of several parts of driving chains. Traditionaly, the parts of driving chains have rather great hardness, approximately equal on every surface. The wear resistance of the inner sides of roller link bushing must be reduced. It raises a little inrease in the pitch of roller links, and significiant reduction in the increase of the pitch of pin links. It results in substantial elongation of service life of driving chains in actual operating conditions, where damage of driving chains is caused by the wear of the surface of its parts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15768
Власник авторського права: © "Вісник Тернопільського державного технічного університету", 1999
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Вісник ТДТУ, 1999, том 4, число 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.