Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15582

Назва: SWOT – аналіз діяльності світлотехнічних підприємств (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»)
Інші назви: SWOT – analysis of activity lighting enterprises (Vatra Corporation)
Автори: Шкіра, Ірина
Вовк, Ірина
Shkira, Iryna
Vovk, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Шкіра І. SWOT – аналіз діяльності світлотехнічних підприємств (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація Ватра») / Ірина Шкіра, Ірина Вовк // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 121-122.
Bibliographic description: Shkira I., Vovk I. (2016) SWOT – analiz diialnosti svitlotekhnichnykh pidpryiemstv (na prykladi TOV "OSP Korporatsiia Vatra") [SWOT – analysis of activity lighting enterprises (Vatra Corporation)]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 121-122 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
Конференція/захід: Ⅴ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М. Г. Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
Журнал/збірник: Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
Дата публікації: 25-бер-2016
Дата внесення: 20-кві-2016
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 25 березня 2016 року
March 25, 2016
УДК: 338.242
Діапазон сторінок: 121-122
Початкова сторінка: 121
Кінцева сторінка: 122
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15582
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Перелік літератури: 1. Б.М Андрушків Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: Навчально-методичний посібник / Б.М. Андрушків, Л.Я. Малюта, Л.М. Мельник–Тернопіль : ТНТУ ім. І.Пулюя , 2010. – 271 с.
2. М.М. Єрмошенко Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник / М.М. Єрмошенко. – К.: НАУ, 2001. – 469 с.
References: 1. B.M Andrushkiv Stratehichne upravlinnia innovatsiinym rozvytkom pidpryiemstva: Navchalno-metodychnyi posibnyk, B.M. Andrushkiv, L.Ya. Maliuta, L.M. Melnyk–Ternopil : TNTU im. I.Puliuia , 2010, 271 p.
2. M.M. Yermoshenko Marketynhovyi menedzhment: Navchalnyi posibnyk, M.M. Yermoshenko, K., NAU, 2001, 469 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅴ конференція „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.