Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15561

Назва: Парадигма бізнес-моделі багаторівневого маркетингу в сучасних реаліях бізнесу
Інші назви: Paradigm business model of multilevel marketing in modern business realities
Автори: Стус, Володимир
Стойко, Ігор
Stus, Volodymyr
Stoyko, Igor
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Стус В. Парадигма бізнес-моделі багаторівневого маркетингу в сучасних реаліях бізнесу / Володимир Стус, Ігор Стойко // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 82-83.
Bibliographic description: Stus V., Stoyko I. (2016) Paradyhma biznes-modeli bahatorivnevoho marketynhu v suchasnykh realiiakh biznesu [Paradigm business model of multilevel marketing in modern business realities]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 82-83 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
Конференція/захід: Ⅴ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М. Г. Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
Журнал/збірник: Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
Дата публікації: 25-бер-2016
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 25 березня 2016 року
March 25, 2016
УДК: 621.326
Діапазон сторінок: 82-83
Початкова сторінка: 82
Кінцева сторінка: 83
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15561
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Перелік літератури: 1. Барбер Девид «Сетевой маркетинг» – М.: Фаир-пресс, 2009. – 192 с.
2. Большая книга по сетевому маркетингу / Под ред. Джо Рубино. – М.: Издательство «Фаир», 2007. – 496с.
References: 1. Barber Devid "Setevoi marketinh" – M., Fair-press, 2009, 192 p.
2. Bolshaia kniha po setevomu marketinhu, ed. Dzho Rubino, M., Izdatelstvo "Fair", 2007, 496p.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Ⅴ конференція „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.