Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15039

Назва: Прийняття маркетингових рішень з урахуванням фактора невизначеності
Автори: Кілочко, Н.
Приналежність: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кілочко Н. Прийняття маркетингових рішень з урахуванням фактора невизначеності / Кілочко Н. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 58. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Kilochko N. (2007) Pryiniattia marketynhovykh rishen z urakhuvanniam faktora nevyznachenosti. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 58 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Конференція/захід: Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата публікації: 18-кві-2007
Дата внесення: 21-бер-2016
Видавництво: ТДТУ
TSTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
УДК: 658
Діапазон сторінок: 58
Початкова сторінка: 58
Кінцева сторінка: 58
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15039
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2007)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.