Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15025

Заглавие: Специфіка міжнародного маркетингу
Автори: Горин, Р.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Горин Р. Специфіка міжнародного маркетингу / Горин Р. // Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 18-19 квітня 2007 року — Т. : ТДТУ, 2007 — С. 44. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Horin R. (2007) Spetsyfika mizhnarodnoho marketynhu. Materialy Ⅹ studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 18-19 April 2007), pp. 44 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Дата на Публикуване: 18-Апр-2007
Date of entry: 21-Мар-2016
Издател: ТДТУ
TSTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 квітня 2007 року
18-19 April 2007
UDC: 338
Page range: 44
Start page: 44
End page: 44
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15025
Content type: Article
Показва се в Колекции:Ⅹ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2007)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.