Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14865

Titel: Системний підхід до реалізації та контролю рекламної кампанії
Autor(en): Булбук, Д.
Affiliation: Національний технічний університет України “КПІ”
Bibliographic description (Ukraine): Булбук Д. Системний підхід до реалізації та контролю рекламної кампанії / Булбук Д. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 66. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Bulbuk D. (2008) Systemnyi pidkhid do realizatsii ta kontroliu reklamnoi kampanii. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 66 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Erscheinungsdatum: 17-Apr-2008
Date of entry: 21-Mär-2016
Herausgeber: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 338.234
617
Page range: 66
Start page: 66
End page: 66
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14865
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.