Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14851

Titel: Непрямі методи оцінки вартості бренду на міжнародному ринку
Författare: Табас, Т.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Табас Т. Непрямі методи оцінки вартості бренду на міжнародному ринку / Табас Т. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 52. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Tabas T. (2008) Nepriami metody otsinky vartosti brendu na mizhnarodnomu rynku. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 52 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Utgivningsdatum: 17-apr-2008
Date of entry: 21-mar-2016
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 339.138
Page range: 52
Start page: 52
End page: 52
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14851
Content type: Article
Samling:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!