Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14150

Tittel: Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємства
Authors: Шуран, І.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шуран І. Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємства / Шуран І. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 256. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Shuran I. (2009) Merchendaizynh yak instrument marketynhovoi polityky pidpryiemstva. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 256 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Utgivelsesdato: 23-apr-2009
Date of entry: 13-mar-2016
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
UDC: 339.138
Page range: 256
Start page: 256
End page: 256
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14150
Content type: Article
Vises i samlingene:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright