Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13982

Název: Моделювання організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
Autoři: Вовянка, Г.
Affiliation: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Вовянка Г. Моделювання організаційної структури управління маркетингом на підприємстві / Вовянка Г. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 88. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Vovianka H. (2009) Modeliuvannia orhanizatsiinoi struktury upravlinnia marketynhom na pidpryiemstvi. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 88 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Datum vydání: 23-dub-2009
Date of entry: 13-bře-2016
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
UDC: 621.326
Page range: 88
Start page: 88
End page: 88
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13982
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.