Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13982

Назва: Моделювання організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
Автори: Вовянка, Г.
Приналежність: Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Вовянка Г. Моделювання організаційної структури управління маркетингом на підприємстві / Вовянка Г. // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2009 року — Т., 2009 — Том 2. — С. 88. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Vovianka H. (2009) Modeliuvannia orhanizatsiinoi struktury upravlinnia marketynhom na pidpryiemstvi. Materialy Ⅱ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2009), vol. 2, pp. 88 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 23-кві-2009
Дата внесення: 13-бер-2016
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 23-24 квітня 2009 року
23-24 April 2009
УДК: 621.326
Діапазон сторінок: 88
Початкова сторінка: 88
Кінцева сторінка: 88
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13982
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅱ студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2009)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.