Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана-
dc.contributor.authorOksentyuk, Bohdana-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:19:53Z-
dc.date.available2011-06-08T12:19:53Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationБогдана Оксентюк. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми / Богдана Оксентюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 111 – 113.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1250-
dc.description.abstractРозглянуто поняття інноваційної діяльності, маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми, послідовність виконання маркетингового забезпечення інноваційної діяльностіuk
dc.description.abstractThe concept of innovative activity, marketing providing of innovative activity of firm, sequence of implementation of the marketing providing of innovative activity are considereduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectноу-хау, інноваційна діяльність, маркетингове забезпечення інноваційної діяльності, послідовність маркетингового забезпечення інноваційної діяльностіuk
dc.subjectinnovative activity, marketing providing of innovative activity, sequence of the marketing providing of innovative activityuk
dc.titleМаркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оксентюк Б..pdf100,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.