Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1250
Title: Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми
Authors: Оксентюк, Богдана
Oksentyuk, Bohdana
Bibliographic description (Ukraine): Богдана Оксентюк. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми / Богдана Оксентюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 111 – 113.
Issue Date: 18-máj-2011
Date of entry: 8-jún-2011
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Keywords: ноу-хау, інноваційна діяльність, маркетингове забезпечення інноваційної діяльності, послідовність маркетингового забезпечення інноваційної діяльності
innovative activity, marketing providing of innovative activity, sequence of the marketing providing of innovative activity
Abstract: Розглянуто поняття інноваційної діяльності, маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми, послідовність виконання маркетингового забезпечення інноваційної діяльності
The concept of innovative activity, marketing providing of innovative activity of firm, sequence of implementation of the marketing providing of innovative activity are considered
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1250
Content type: Other
Ebben a gyűjteményben:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Оксентюк Б..pdf100,48 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!