Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Titre: Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств
Auteur(s): Горощак, Ірина
Horoshchak, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Ірина Горощак. Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємств / Ірина Горощак // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 90 – 92.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 7-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Mots-clés: мерчандайзинг, мультинаціональна корпорація, ротація
merchandising, multinational corporation, rotation
Résumé: Описано систему економічних відносин між суб’єктами національного ринку, що виникають внаслідок комунікаційних дій вітчизняних підприємств, зокрема засобами мерчандайзингу
А system of economic relations between the subjects of the national market, arising from communication acts of national companies, including tools of merchandising were described
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1202
Content type: Working Paper
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Горощак І..pdf103,02 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.