Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11895

Назва: Роль мерчандайзингу в системі збуту
Автори: Сташків, Н.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Сташків Н. Роль мерчандайзингу в системі збуту / Сташків Н. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 273. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Stashkiv N. (2010) Rol merchandaizynhu v systemi zbutu. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 273 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Конференція/захід: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 22-кві-2010
Дата внесення: 20-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 22-23 квітня 2010 року
УДК: 658.84
Діапазон сторінок: 273
Початкова сторінка: 273
Кінцева сторінка: 273
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11895
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.