Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10201

Tytuł: Маркетингова стратегія інноваційних товарів
Authors: Качечка, О.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Качечка О. Маркетингова стратегія інноваційних товарів / О. Качечка // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 63. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Kachechka O. (2011) Marketynhova stratehiia innovatsiinykh tovariv. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 63 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Konferencja/wydarzenie: Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 19-kwi-2011
Date of entry: 16-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
UDC: 339.138
Zakres stron: 63
Główna strona: 63
Strona końcowa: 63
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10201
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi