Bilatu honako honen arabera: Gaia advertising

Joan 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Edo lehen letrak idatzi:  
41tik 1-10 emaitza erakusten.
MotaArgitalpen-dataDate of entryTituluaEgilea/k
Master Thesis21-Dec-202030-Dec-2020An investigation the PJSC OBOLON marketingОлід, Емманюель Бабатунде; Oliyide Emmanuel Babatunde
Thesis Abstract20193-Jan-2020Вдосконалення маркетингової політики комунікацій підприємства пивоварної галузіДанилишин, Олег Олегович; Danylyshyn, Oleh
Thesis Abstract20193-Jan-2020Вдосконалення маркетингової політики розподілу підприємства пивоварної галузіДубина, Максим Володимирович; Dubyna, Maksym
Thesis Abstract201918-Dec-2019Вдосконалення управління комунікаційною політикою підприємстваВакулінський, Микола Казимирович; Vakulinskyi, Mykola
Article20-Apr-20218-Jun-2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
ArticleNov-20213-Oct-2022Використання інформаційних технологій та SMM у сфері туризмуРатинський, Вадим; Галицька, Ірина; Северіна, Юлія; Ratynskyi, Vadym; Halytska, Iryna; Severina, Yuliya
Article29-Apr-202511-Jun-2025Вплив соціальних мереж на формування споживчих уподобань та економічну поведінку населенняВасюта, Вікторія Борисівна; Токмаков, Максим Вадимович; Vasiuta, Viktoriia; Tokmakov, Maksym
Conference Abstract24-Apr-20251-Jul-2025Генеративний ШІ в рекламі як підвищення ефективності бізнесуДжала, Н.; Dzhala, N.
Article22-Jun-202127-Aug-2021Закордонний досвід стимулювання збуту послуг та його застосування на українському ринкуДолгальова, Олена Вячеславівна; Карасьова, Марія Олександрівна; Конєва, Анна; Dolgalova, Olena; Karasova, Mariia; Konyeva, Anna
Article20-Apr-20218-Jun-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana