Browsing by Subject M31

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 13
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Monograph202110-Nov-2021DIGITAL MARKETING AS AN INNOVATIVE CONTROL ELEMENT: DEVELOPMENT BY EVOLUTIONShpylyk, Svitlana; Pinyak, Iryna; Shveda, Nataliia
Article30-May-20165-Jun-2016The development of the construction company's pricing policyСелезньова, Ольга Олександрівна; Seleznova, Olha; Селезнева, Ольга Александровна
Article1-Dec-201715-Dec-2017Застосування соціально відповідального маркетингу для підвищення конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємстваПлекан, Уляна
ArticleDec-20192-Feb-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Article31-May-201811-Jun-2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій
ArticleJul-202019-Feb-2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Дячун, Ольга; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Article1-Dec-201716-Dec-2017Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств УкраїниРожко, Наталія
Article31-May-20176-Jun-2017Планування маркетингу як функція управління вищим навчальним закладомСеменюк, Світлана
Article31-May-201916-Jul-2019Сучасні проблеми управління продажемДячун, Ольга; Радинський, Сергій; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Dyachun, Olga; Radynskiy, Serghiy
ArticleDec-20192-Feb-2020ФУНКЦІЯ МАРКЕТИНГУ В МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В БІЗНЕС-СИСТЕМАХ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУСтадник, Валентина; Соколюк, Галина; Головчук, Юлія; Стадник, Валентина; Соколюк, Галина; Головчук, Юлия; Stadnyk, Vаlentyna; Sokoliuk, Galyna; Holovchuk, Julija