Visar Nyckelord 658.8

Gå till: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
eller ange de första bokstäverna:  
Visar 1 till 10 av 88 poster
TypUtgivningsdatumDate of entryTitelFörfattare
Articlemaj-201328-maj-2013Diversification as a direction of enterprise's stabilizationFedyshyn, Bohdan Petrovych; Федишин, Богдан Петрович; Федишин, Богдан Петрович; Fedyshyn, Iryna Bohdanivna; Федишин, Ірина Богданівна; Федишин, Ирина Богдановна
Articlenov-20215-sep-2022Dynamics of innovative marketing componentsVivchar, Oksana; Ziailyk, Mariia; Вівчар, Оксана; Зяйлик, Марія
Article17-nov-201624-mar-2017Аналіз споживацьких вподобань студентської молоді за вибору молочної продукції з метою створення нових молочних напоївГребельник, О. П.; Коваль, В. Є.; Hrebelnyk, O. P.; Koval, V. Y.
Article14-dec-201117-feb-2016Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємствБица, В.
Article201312-dec-2014Аналітичне обгрунтування ціни на науково-технічну продукціюСерединська, Віра; Seredynska, Vira
Article201228-maj-2013Аналітичне обгрунтування ціни технологічних знаньРадинський, Сергій Віталійович; Radynskyy, Serghiy
Article30-maj-20115-jul-2011Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємстваАндрушків, Богдан Миколайович; Андрушкив, Богдан Николаевич; Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych; Бицюра, Леонід Олексійович; Быцюра, Леонид Алексеевич; Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Article5-dec-201211-feb-2016Бренд-комунікація в інтернет-бізнесіЛуців, О.
Thesis Abstract23-feb-201822-feb-2018Вдосконалення збутової діяльності виробничого підприємства (на прикладі ПАТ «ТерА»)Хома, Мар'яна Миколаївна
Conference Abstract24-nov-202118-dec-2021Веб аналітика – ефективний інструмент цифрової адаптації бізнесуСкренкович, А. В.; Струтинська, Ірина Володимирівна; Skrenkovych, Anton; Strutynska, Iryna