Browsing by Subject 339.138

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 329
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Master Thesis21-Dec-202030-Dec-2020An investigation the PJSC OBOLON marketingОлід, Емманюель Бабатунде; Oliyide Emmanuel Babatunde
Article22-Jan-201919-Mar-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article17-Nov-201624-Mar-2017Inbound маркетингШпилик, Світлана Василівна; Добровольська, І. Ю.; Shpylyk, S. V.; Dobrovol’ska, I. Y.
Conference Abstract2-May-20183-Jul-2018Increasing the competitiveness of ukrainian universities in conditions of modern educational marketКругленко, Людмила; Поляковська, Ольга; Kruhlenko, Lyudmyla; Poliakovska, Olha
Conference Abstract16-Nov-201725-Jan-2018Marketing doświadczeń jako nowa technologia marketingowa, na przykładzie marki disneyShchyhelska, H. O.; Shchyhelska, V. R.; Szczygielska, H. O.; Szczygielska, W. R.
Article14-Apr-202017-Sep-2020Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand exampleЛетуновська, Наталія Євгенівна; Вода, Ганна Миколаївна; Кадуріна, Світлана Василівна; Цуненко, Анна Миколаївна; Letunovska, Nataliia; Voda, Hanna; Kadurina, Svitlana; Tsunenko, Anna
Article22-Apr-201020-Feb-2016PR в маркетингуВаляшек, О. В.
Conference Abstract9-Nov-20186-Dec-2018PR як інструмент маркетингових комунікаційВенгер, Юлія; Venger, Yuliia
Conference Abstract16-Nov-202013-Dec-2020Shelf ready packing в мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-Nov-202013-Dec-2020Smm-маркетинг як інструмент просування продукту підприємстваСвергун, Микола; Sverhun, Mykola