Naviga per Soggetto ринок

vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o inserisci le iniziali:  
Mostrati i risultati da 1 a 10 di 86
TipologiaData di edizioneDate of entryTitoloAutore/i
Master Thesis21-dic-202030-dic-2020An investigation the PJSC OBOLON marketingОлід, Емманюель Бабатунде; Oliyide Emmanuel Babatunde
Article24-nov-20152-dic-2015Sorghum market development in Ukraine under the impact of global trendsДемчук, Наталія Іванівна; Окселенко, Олег Миколайович; Demchuk, Natalia; Okselenko, Oleh; Демчук, Наталия Ивановна; Окселенко, Олег Николаевич
Thesis Abstractdic-201820-dic-2018Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринкуСтос, Юлія Миколаївна
Master Thesisdic-202023-dic-2020Алгоритмічне та програмне забезпечення комп’ютерної системи аналізу даних валютного ринку на основі стратегії скальпінгуПоліщук, Руслан Русланович; Polishchuk, Ruslan
Bachelor Thesis202323-lug-2023Аналіз маршрутів вантажних перевезень в скандинавські країни (на прикладі компанії «Трансмей»)Волощук, Інна Богданівна; Заставецький, Василь Богданович; Voloshchuk, Inna Bohdanivna; Zastavetskyi, Vasyl Bohdanovych
Articledic-201810-gen-2019АНАЛІЗ ПОПИТУ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ТЕХНІКУ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИРОБНИЦТВАСтроцень, Людмила; Строцень, Людмила; Strotsen, Liudmyla
Thesis26-giu-201417-giu-2014Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємстваГиркало, Анжеліка Олександрівна; Hyrkalo, A.
Learning Object25-giu-201415-giu-2014Анотація МР Чемерис Ю. М.Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна")Чемерис, Юлія Миколаївна
Manuscript5-giu-20145-giu-2014Вдосконалення базових критеріїв технологій мерчандайзингу ТОВ «Сільпо» в умовах маркетингової орієнтаціїПасічник, Ірина Анатоліївна; Pasichnyk, I. A.
Master Thesis202115-dic-2021Вдосконалення дистрибуційної політики для підприємства цукрової галузіШеремета, Ольга Віталіївна; Sheremeta, O.