Browsing by Subject маркетингові дослідження

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 40
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article25-Apr-201726-Jul-2017Алгоритм проведення комплексного економічного аналізу маркетингової діяльностіСадовий, І.; Sadovuy, I.
Thesis26-Jun-201417-Jun-2014Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємстваГиркало, Анжеліка Олександрівна; Hyrkalo, A.
Thesis Abstract20193-Jan-2020Вдосконалення маркетингової політики комунікацій підприємства пивоварної галузіДанилишин, Олег Олегович; Danylyshyn, Oleh
Thesis Abstract20193-Jan-2020Вдосконалення маркетингової політики розподілу підприємства пивоварної галузіДубина, Максим Володимирович; Dubyna, Maksym
Master Thesis26-Dec-202429-Dec-2024Використання штучного інтелекту для покращення SEO просування та контент маркетингуКорнійчук, Андрій Віталійович; Korniichuk, Andrii
Article24-Oct-202328-Dec-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
ArticleDec-20205-Sep-2021Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Інструментально- методичний апарат дослідженняШерстюк, Роман; Малюта, Людмила; Ратинський, Вадим; Sherstiuk, Roman; Maliuta, Liudmyla; Ratynskyj, Vadym
Article20-Mar-20145-Dec-2014Застосування комп’ютерних технологій в процесі проведення маркетингових дослідженьShafranska, Iryna
Article23-Apr-20247-Jun-2024Маркетингове дослідження доступності послуг для людей з обмеженими можливостями у територіальних громадах УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Галько, Людмила Романівна; Borysova, Tetiana; Khrupovich, Svitlana; Halko, Lyudmyla
Article21-Feb-20233-May-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.