Browsing by Edition containing Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 80  next >
TypeIssue DateTitleAuthor(s)
Conference Abstract20-Dec-2017Pr – як засіб масової комунікаціїПавлючик, Валерія; Pavliuchyk, Valeriia
Conference Abstract20-Dec-2017SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract20-Dec-2017Аналіз системи ціноутворення підприємстваБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiya
Conference Abstract20-Dec-2017Бенчмаркінг як шлях до конкурентних перевагДідюк, Михайло; Didyuk, Mikhail
Conference Abstract20-Dec-2017Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Conference Abstract20-Dec-2017Використання засобів стимулювання для продажу молочних продуктівПіняк, Ірина Любомирівна; Гайдуцька, Ю. Б.; Pinyak, I. L.; Gaidutska, Y. B.
Conference Abstract20-Dec-2017Використання звуку в формуванні іміджу магазинуПіняк, І.; Пастущин, О.; Pinyak, I.; Pastushchin, O.
Conference Abstract20-Dec-2017Використання соціальної мережі Instagram для просування бізнесуМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiya
Conference Abstract20-Dec-2017Виявлення загроз функціонування підприємств індустрії красиПельчер, М. В.; Pelcher, M.
Conference Abstract20-Dec-2017Вплив інноваційних технологій маркетингу на покупцівЗеленюк, Роман; Zelenyk, Roman
Conference Abstract20-Dec-2017Вплив інформаційно-аналітичного забезпечення на ефективність маркетингового управлінняЗагородна, Ольга; Zahorodna, Olga
Conference Abstract20-Dec-2017Впровадження та використання wi-fi технологій торгівельними підприємствами УкраїниМихно, Анастасія; Mikhno, Anastasia
Conference Abstract20-Dec-2017Відбір персоналу – складова технологій управління персоналомБаб`як, Г. П.; Babyak, G.
Conference Abstract20-Dec-2017Вірусний маркетингМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract20-Dec-2017Гармонізація технічного регулювання, як чинник збереження конкурентоспроможності підприємствПижик, О. А.; Pizzik, O.
Conference Abstract20-Dec-2017ДемаркетингДоскоч, Світлана; Doskoch, Svitlana
Conference Abstract20-Dec-2017Зміст-
Conference Abstract20-Dec-2017Значення товарної політики в маркетингуЛуцик, Марія; Lutsik, Maria
Conference Abstract20-Dec-2017Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємстваЖарська, Уляна; Zharska, Uliana
Conference Abstract20-Dec-2017Конкурентоспроможність як фактор забезпечення сталих ринкових позиційРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava