Перегляд зібрання за групою - Видання, що містить Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 21 до 40 із 87 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Зміст-
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Комунікаційна складова мерчандайзингуОксентюк, Богдана Андріївна; Стеців, Ярослав; Oksentiuk, Bohdana; Stetsiv, Yaroslav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Конкурентоспроможність українських підприємств на міжнародному ринку в період війниКаліщук, Владислав; Kalishchuk, Vladuslav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Конкуренція як важливий засіб контролю в ринковій системіШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Логістичний підхід до управління матеріальними потоками: сучасні тенденції та виклики для підприємствЯкимишин, Лілія Ярославівна; Федорук, Ярослав; Yakymyshyn, Liliya; Fedoruk, Yaroslav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних перевагРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Демкура, Тарас; Falovych, Volodymyr; Demkura, Taras
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Методичні підходи до оцінювання ефективності комплексу маркетингу підприємстваМедюх, Віталій; Mediukh, Vitalii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Механізм застосування маркетингових комунікацій в умовах кризиГвоздик, Олег; Hvozdyk, Oleh
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Місце маркетингу в загальній системі управління підприємством у ресторанному бізнесіКіпибіда, Людмила; Коваль, Сергій; Мельник, Лілія Миколаївна; Kipybida, Liudmyla; Koval, Serhii; Melnyk, Liliya
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Необхідність технічного обслуговування на підприємствіГалай, Роман; Бойко, Богдан; Горохівський, Роман; Halay, Roman; Boyko, Bohdan; Horokhivskyy, Roman
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Нормативна база діяльності міського маршрутного пасажирського транспортуСорокопас, Назар; Малий, Микола; Sorokopas, Nazar; Malyi, Mykola
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Обслуговування та ремонт автоматичної коробки передач легкового автомобіляСкороход, Назар; Кухарук, Назарій; Skorokhod, Nazar; Kukharuk, Nazarii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Огляд типів трансмісій автомобусів, які експлуатуються на автотранспортному підприємстві ТОВ “ЄВРО ТУР-М”Захарчук, Василь; Zakharchuk, Vasyl
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація контенту для соціальних платформ: стратегії та взаємодія з алгоритмамиБукай, Петро; Bukai, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація матеріальних потоків підприємства в умовах невизначеностіКапшій, Юрій; Kapshii, Yurii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація рекламної стратегії у контексті трансформації ринкуПеркій, Руслан; Perkii, Ruslan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Основні завдання планування інноваційного продуктуТрембач, Петро; Trembach, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Основні стратегічні рішення у збутовій політиці підприємстваВізнюк, Максим; Vizniuk, Maksym