Browsing by Author Burlitska, Oksana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 55  next >
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Conference Abstract9-de -20186-de -2018Fashion-merchandisingМельничук, Олена; Бурліцька, Оксана Петрівна; Melnychuk, Olena; Burlitska, Oksana
Article202530-de -2025Innovative approaches to project financing management in the context of digitalization: micro- and macro-aspectsRadynskyy, Serghiy; Ratynskiy, Vadym; Krupka, Andrii; Shpylyk, Svitlana; Pohrishchuk, Halyna; Dobizha, Nataliia; Zarichna, Nadiia; Pysmennyi, Vitalii; Piniak, Iryna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-de -202013-de -2020Shelf ready packing в мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-de -201927-de -2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Article201227-de -2013Аналіз вітчизняних дисертаційних досліджень з проблеми місця ризиків в економіці та в діяльності підприємствКоролюк, Тетяна Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Korolyuk, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-de -202110-de -2022Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовахЧорномаз, Соломія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Chornomaz, Solomiya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-de -202419-de -2024Види стимулювання збуту залежно від суб’єктів стимулюванняДробиняк, Анастасія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Drobunyak, Anastasia; Burlitska, Oksana
Article26-d’a-201624-de -2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract31-de -202123-d’a-2021Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Burlitska, Oksana; Pinyak, Iryna
Conference Abstract30-de -202328-de -2024Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємстваМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Article202119-d’a-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Articlede -202121-de -2022Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінностіБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-de -202328-de -2024Загальні принципи та стандарти викладки товаруРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract31-de -202319-d’a-2023Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-de -20186-de -2018Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріївДолгошеєв, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, Vitaliy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-de -202013-de -2020Конс’юмеризм як концепція захисту прав споживачівБоднар, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Diana; Burlitska, Oksana
Book Chapter21-de -202418-de -2024Креативні інструменти комунікаційного маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Burlitska, Oksana; Oksentyuk, Bohdana
Conference Abstract9-de -20186-de -2018Маркетинг послуг у сфері відпочинку та розвагБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract3-de -20231-de -2023Маркетинг точки продажуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-de -202228-de -2022Маркетинг у рітейлі під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana