Перегляд зібрання за групою - Автори Ратинський, Вадим Віталійович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 11 із 11
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article21-тра-2014Дизайн маркетингового дослідженняРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article2009Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємствРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyy, Vadym
Dissertation Abstractлют-2018Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємствРатинський, Вадим Віталійович
Article2011Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернетРатинський, Вадим Віталійович
Article2012Особливості формування лояльності роздрібних споживачів на вітчизняному ринку пальногоРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
-2016Проблематика еволюційних процесів організації виробництва, його менеджменту та облікуШостаківська, Надія Михайлівна; Ратинський, Вадим Віталійович; Павликівська, Ольга Іванівна
Thesis6-сер-2016Проблематика еволюційних процесів організації виробництва, його менеджменту та облікуШостаківська, Надія Михайлівна; Ратинський, Вадим Віталійович
-2016Робочий час як об’єкт обліку і контролюШостаківська, Надія Михайлівна; Ратинський, Вадим Віталійович
Article6-сер-2016Робочий час як об’єкт обліку і контролюШостаківська, Надія Михайлівна; Ратинський, Вадим Віталійович
Other2011Сутність поняття “фондові індекси”Ратинський, Вадим Віталійович; Ratynskyj, Vadym
Article25-кві-2013Ціна на пальне як індикатор добробуту суспільстваРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym