Buscar por Autor Борисова, Т.

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 1 a 8 de 8
TipoFecha de publicaciónDate of entryTítuloAutor(es)
Article14-dic-201117-feb-2016Класифікація детермінантів формування конкурентоспроможності галузіБорисова, Т.
Article20-nov-201316-mar-2017Маркетинг у сфері протидії торгівлі людьмиБорисова, Т.
Article27-oct-201020-feb-2016Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article21-feb-20233-may-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-nov-20221-abr-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article14-may-200824-may-2016Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article5-dic-201211-feb-2016Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article29-oct-201422-ene-2016Інформаційне забезпечення як чинник ефективного управління витратамиКогут, У.; Борисова, Т.; Kohut, U.; Borysova, T.