Navigation de collection par Auteur(e) Борисова, Т.

Sauter vers : 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou entrer les premières lettres :  
Montrant les résultats 1 à 8 de 8
TypeDate de publicationDate of entryTitreAuteur(s)
Article14-déc-201117-fév-2016Класифікація детермінантів формування конкурентоспроможності галузіБорисова, Т.
Article20-nov-201316-mar-2017Маркетинг у сфері протидії торгівлі людьмиБорисова, Т.
Article27-oct-201020-fév-2016Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article21-fév-20233-mai-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-nov-20221-avr-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article14-mai-200824-mai-2016Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article5-déc-201211-fév-2016Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article29-oct-201422-jan-2016Інформаційне забезпечення як чинник ефективного управління витратамиКогут, У.; Борисова, Т.; Kohut, U.; Borysova, T.