Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадинський, Сергій Віталійович-
dc.contributor.authorДячун, Ольга-
dc.date.accessioned2022-12-09T17:13:47Z-
dc.date.available2022-12-09T17:13:47Z-
dc.date.issued2022-11-11-
dc.date.submitted2022-11-12-
dc.identifier.citation1. Управління збутом. Бібліотека економіста. URL: https://library.if.ua/books/ 2. Терент’єва Н. В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємства. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783 3. Стимулювання збуту. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Стимулювання_збуту 4. Шереметинська О., Невмержицька Ю. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства при здійсненні ЗЕД. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785 5. Росола У. В. Вдосконалення стимулювання збуту на ринку. Міжнародний науковий журнал. 2016. С. 120-122uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39198-
dc.titleФункції управління збутом на підприємствіuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУuk_UA
dc.subject.udc658.5uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_11_збірник.pdf3,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора