Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГарматюк, Оксана Олегівна-
dc.contributor.authorБазар, Аліна Володимирівна-
dc.contributor.authorBazar, Alina-
dc.date.accessioned2022-06-27T12:45:11Z-
dc.date.available2022-06-27T12:45:11Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.date.submitted2022-06-14-
dc.identifier.citationБазар А.В. Обґрунтування вибору варіантів стратегії розвитку організації, на прикладі ТОВ «ТЕХНОБУДАВТО»: кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 Менеджмент/ А.В. Базар. - Тернопіль: ТНТУ, 2022. - 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38254-
dc.descriptionУ бакалаврській роботі представлено вирішення проблеми визначення складової процесу стратегічного розвитку організації. В рамках цього дослідження розроблено теоретико-практичні рекомендації щодо формування стратегії на підприємстві. В результаті проведеного дослідження було отримано низку теоретичних та методичних результатів. Зокрема, для покращення стратегічного розвитку ТОВ «ТЕХНОБУДАВТО» рекомендовано впровадити наступні заходи: вдосконалити рекламну політику підприємства та встановити додатковий канал розподілу.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження  теоретичні та практичні контексти стратегії розвитку ТОВ «ТЕХНОБУДАВТО».. Об'єкт дослідження  товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОБУДАВТО». Метою роботи є обґрунтування теоретико-прикладних засад щодо обґрунтування рекомендацій стратегії розвитку товариства. Методи дослідження – загальнонаукові методи, наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу, порівняння, групування, графічний, табличний. Розроблено пропозиції щодо рекомендацій стратегії розвитку ТОВ «ТЕХНОБУДАВТО», а саме обґрунтовано проєктні рішення вдосконалення рекламної кампанії та впровадження додаткового каналу розподілу досліджуваного товариства.uk_UA
dc.description.abstractObject of Investigation: Limited Liability Company «TECHNOBUDAVTO». The aim of the work is to substantiate the theoretical and applied principles for justifying the development the development strategy of the company.. The Methods of Investigation are general scientific methods, scientific knowledge, analysis and synthesis, situational analysis, complex research, economic and statistical, mathematical, quantitative analysis, comparison, grouping, graphical, tabular. The proposals on recommendations the development strategy of LLC «TECHNOBUDAVTO» were developed, namely the project decisions of improving the advertising campaign and the introduction of an additional distribution channel of the researched company were substantiated.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ БАЗИС СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ. 1.1 Концептуальні контексти стратегії як основного вектора розвитку організації. 1.2 Характеристика базових моделей стратегічного управління. РОЗДІЛ 2 КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ТЕХНОБУДАВТО» .2.1 Характеристика функціонування ТОВ «ТЕХНОБУДАВТО». 2.2 Аналіз фінансово-виробничої діяльності товариства: стратегічний підхід. РОЗДІЛ 3 РОЗРОБЛЕННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ «ТЕХНОБУДАВТО». 3.1 Вдосконалення рекламної кампанії на ТОВ «ТЕХНОБУДАВТО» як основний орієнтир стратегічного розвитку. 3.2 Впровадження стратегічних рішень щодо економічної ефективності каналу розподілу досліджуваного товариства. РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ. 4.1 Основні завдання в галузі охорони праці 4.2 Загрози навколишньому середовищу при стратегічній діяльності товариства. ВИСНОВКИ. БІБЛІОГРАФІЯ. ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectстратегії розвиткуuk_UA
dc.subjectdevelopment strategies,uk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectмоделі стратегічного управлінняuk_UA
dc.subjectstrategic management models,uk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectadvertising campaignuk_UA
dc.subjectканал розподілуuk_UA
dc.subjectdistribution channeluk_UA
dc.titleОбґрунтування вибору варіантів стратегії розвитку організації, на прикладі ТОВ «ТЕХНОБУДАВТО».uk_UA
dc.title.alternativeJustification of the choice options for the development strategy of organization LLC «TECHNOBUDAVTO»uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Базар Аліна Володимирівна, рік 2022"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberВовк, Ірина Петрівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.6/005.7uk_UA
dc.relation.references1. Акимова И. М. Промышленный маркетинг. К.: О-во “Знання”. КОО. 2006. 249 с. 2. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. М.: ИНФРА-М. 2018. 803 с. 3. Васійчук В. О. Основи цивільного захисту: Навч. посібник. Львів. 2015. 384 с. 4. Войчак А.В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу. Маркетинг в Україні. 2018. № 2. С. 42-43. 5. Вачевський М.В. Маркетинг для менеджера. Стрий: “Просвіта”. 2013. 139 с. 6. Гейк П. Вчись аналізувати ринок. Методика та практика. Львів: Укр.-амер. Фонд “Сейбр-світло”. 2018. 270 с. 7. Гойчук О.І. Економічні основи функціонування підприємства: навч. посібник. К.: ІАЕ. 2012. 467 с. 8. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія і методологія. К.: АСК, 2014. 221 с. 9. Дубовіч І. А. Теоретико-методичні та практичні засади ризику в системі оцінки небезпек. Науковий вісник НЛТУ України. 2021. Вип. 24.3. С. 64-70. 10. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. К.: Україна. 2012. 320с. 11. Економіка підприємства: Навч. посіб. К.: Знання – Прес. 2015. 335 с. 12. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. К.: Вища школа. 2014. 191 с. 13. Жовковська Т. Т. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача. Інноваційна економіка : Всеукр. науково-виробничий журнал. Тернопіль. 2017. №10 (36). С. 195-198. 14. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2020. №472. С. 55-61. 15. Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств. Інвестиції: практика та досвід : наук. журнал. 2019. № 15. С. 82-87. 16. Заремба В. П. Концепція організації маркетингового управління діяльністю підприємств. Агросвіт : наук. журнал. 2018. № 14. С. 47-50. 17. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум. К.: Київ.нац.торг.-екон. Ун-т. 2015. 259 с. 18. Крикавський Є. Промисловий маркетинг. Львів: Видавнийтво Національного університету “Львівська політехніка”. 2015. 472 с. 19. Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет-просторі України. Маркетинг в Україні. 2021. №6. С. 14-16. 20. Окландер М. А. Логістична система підприємства. О.: “Астропринт”. 2014. 309 с. 21. Прокопенко О.В. Дослідження впливу надзвичайних ситуацій: мотиваційний підхід: Монографія. Суми: Університетська книга. 2020. 392 c. 22. Мороз В.М. Охорона праці. Вінниця. НОВА КНИГА. 2015. 544 с. 23. Логвіна Ю. М. Сутність та значення інтегрованої системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Торгівля і ринок України: темат. зб. наук. праць. Київ. 2018. Вип. 33. С. 41-50. 24. Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства. Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. 2019. Т. 3, № 3 (48). С. 72-80. 25. Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник. 2-е, доп. і випр. К.: КНЕУ. 2017. 106 с. 26. Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2020. №552. C. 127-132. 27. Прауде В. Р. Маркетинг. К.: Вища школа. 2010. 256 с. 28. Старостіна А.О. Маркетинг: Навч. посіб. К.: НАУ. 2001. 204 с. 29. Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі в Україні. Економічний простір. 2020. №64. С. 126-131. 30. Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій. Економіччний вісник. Луцьк. 2019. №3 (43). С. 99-107.uk_UA
dc.identifier.citationenBazar A.V. Justification of the choice options for the development strategy of organization, on the example of LLC "TECHNOBUDAVTO": bachelor's degree thesis in the specialty 073 Management / A.V. Bazar. - Ternopil: TNTU, 2022. - 63 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtorsyka_dovidka_Базар А..pdfАвторська довідка Базар А.В.433,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Бакалаврська робота Базар А.В..pdfКваліфікаційна робота бакалавра Базар А.В.1,99 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора