Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37137

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарасим, Людмила
dc.contributor.authorHarasym, Liudmyla
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:15Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:15Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationГарасим Л. Пандемія як каталізатор застосування маркетингових інноваційних інструментів рітейлами / Гарасим Людмила // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 30–32. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37137-
dc.format.extent30-32
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.relation.urihttps://hub.kyivstar.ua/news/strimka-didzhitalizacziyaczifrova-transformacziya-ritejlu-pid-chas-karantinu/
dc.relation.urihttps://www.pwc.com/ua/uk/survey/2021/future-ofconsumer-marketsukr.pdf
dc.relation.urihttps://logist.fm/publications/innovaciyi-v-riteyli-shcho-varto-vzyati-douvagigravcyamukrayinskogo-rinku
dc.titleПандемія як каталізатор застосування маркетингових інноваційних інструментів рітейлами
dc.title.alternativePandemic as a cathalizer of retail marketing innovative tools
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1.Стрімка діджиталізація: цифрова трансформація рітейлу під час карантину - URL: https://hub.kyivstar.ua/news/strimka-didzhitalizacziyaczifrova-transformacziya-ritejlu-pid-chas-karantinu/.
dc.relation.references2.Майбутнє споживчих ринків – PwC – URL: https://www.pwc.com/ua/uk/survey/2021/future-ofconsumer-marketsukr.pdf»>https://www.pwc.com/ua/uk/survey/2021/future-ofconsumer-marketsukr.pdf.
dc.relation.references3. Інновації в ритейлі. Що варто взяти до уваги гравцям українського ринку – URL: Logistic FM since 02.03.2021 – https://logist.fm/publications/innovaciyi-v-riteyli-shcho-varto-vzyati-douvagigravcyamukrayinskogo-rinku.
dc.relation.referencesen1.Strimka didzhytalizatsiia: tsyfrova transformatsiia riteilu pid chas karantynu - URL: https://hub.kyivstar.ua/news/strimka-didzhitalizacziyaczifrova-transformacziya-ritejlu-pid-chas-karantinu/.
dc.relation.referencesen2.Maibutnie spozhyvchykh rynkiv – PwC – URL: https://www.pwc.com/ua/uk/survey/2021/future-ofconsumer-marketsukr.pdf">https://www.pwc.com/ua/uk/survey/2021/future-ofconsumer-marketsukr.pdf.
dc.relation.referencesen3. Innovatsii v ryteili. Shcho varto vziaty do uvahy hravtsiam ukrainskoho rynku – URL: Logistic FM since 02.03.2021 – https://logist.fm/publications/innovaciyi-v-riteyli-shcho-varto-vzyati-douvagigravcyamukrayinskogo-rinku.
dc.identifier.citationenHarasym L. (2021) Pandemiia yak katalizator zastosuvannia marketynhovykh innovatsiinykh instrumentiv riteilamy [Pandemic as a cathalizer of retail marketing innovative tools]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 30-32 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage30
dc.citation.epage32
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.