Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35263

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеченюк, Ірина
dc.contributor.authorChecheniuk, Iryna
dc.date.accessioned2021-06-08T05:45:13Z-
dc.date.available2021-06-08T05:45:13Z-
dc.date.created2021
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЧеченюк І. Нейромаркетинг як інструмент збільшення обсягів продажу / Чеченюк Ірина // Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 153–159. — (Роль вітчизняного підприємництва у процесі формування фінансово-економічного потенціалу учасників господарських відносин територіально-господарських систем).
dc.identifier.isbn978-617-7875-15-3
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35263-
dc.format.extent153-159
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherFOP Palyanytsya V.A.
dc.relation.ispartofНарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія, 2021
dc.relation.ispartofIncreasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph, 2021
dc.relation.urihttps://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2018/july/issue59/article-38026.html
dc.relation.urihttps://ua.marketmusic.com/blog/vidy-biznesov/muzika-dlya-torgovih-centriv.html
dc.titleНейромаркетинг як інструмент збільшення обсягів продажу
dc.title.alternativeNeuromarketing as a tool for increasing sales
dc.typeBook Chapter
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages7
dc.subject.udc338.1
dc.relation.references1. Губарєва Ю.А. Аудіомаркетинг: інструменти, перспективи, прогресивний світовий досвід / А.Ю.Губарєва // Економіка: реалії часу. – 2015. – № 4 (20). – С. 65-70.
dc.relation.references2. Зімовін О. Психологія кольору / О.Зімовін // Податки & бухоблік – 2018. - № 59. – Електронний ресурс – Режим доступу: https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2018/july/issue59/article-38026.html
dc.relation.references3. Ліндстром М. Buyology: Захоплива подорож до мозку сучасного покупця / М. Ліндстром. – М.: Ексмо, 2010. – 240с.
dc.relation.references4. Market-music (Блог) – Електронний ресурс – Режим доступу: https://ua.marketmusic.com/blog/vidy-biznesov/muzika-dlya-torgovih-centriv.html
dc.relation.references5. Окландер М., Губарєва Ю. Нейромаркетинг — Теорія та практика впливу на підсвідомість споживача / М.Окландер, Ю.Губарєва // Економіст. – 2014. - №11. – С. 59- 62.
dc.relation.references6. Тєлєтов О.С., Мірошник О.Л. Аудіомаркетинг у торгівлі / О.С.Тєлєтов, О.Л.Мірошник // Економічні проблеми сталого розвитку: Матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції імені проф. Балацького О. Ф. у 2-х томах. Том 2 [м. Суми, 11- 12 травня 2016р.]. – Суми: Сумський державний університет, 2016. – С.52-54.
dc.relation.referencesen1. Hubarieva Yu.A. Audiomarketynh: instrumenty, perspektyvy, prohresyvnyi svitovyi dosvid, A.Yu.Hubarieva, Ekonomika: realii chasu, 2015, No 4 (20), P. 65-70.
dc.relation.referencesen2. Zimovin O. Psykholohiia koloru, O.Zimovin, Podatky & bukhoblik – 2018, No 59, Elektronnyi resurs – Access mode: https://i.factor.ua/ukr/journals/nibu/2018/july/issue59/article-38026.html
dc.relation.referencesen3. Lindstrom M. Buyology: Zakhoplyva podorozh do mozku suchasnoho pokuptsia, M. Lindstrom, M., Eksmo, 2010, 240p.
dc.relation.referencesen4. Market-music (Bloh) – Elektronnii resurs – Access mode: https://ua.marketmusic.com/blog/vidy-biznesov/muzika-dlya-torgovih-centriv.html
dc.relation.referencesen5. Oklander M., Hubarieva Yu. Neiromarketynh - Teoriia ta praktyka vplyvu na pidsvidomist spozhyvacha, M.Oklander, Yu.Hubarieva, Ekonomist, 2014, No 11, P. 59- 62.
dc.relation.referencesen6. Tielietov O.S., Miroshnyk O.L. Audiomarketynh u torhivli, O.S.Tielietov, O.L.Miroshnyk, Ekonomichni problemy staloho rozvytku: Materialy Mizhnarodnoi naukovopraktychnoi konferentsii imeni prof. Balatskoho O. F. u 2-kh tomakh. V. 2 [m. Sumy, 11- 12 travnia 2016y.], Sumy: Sumskyi derzhavnyi universytet, 2016, P.52-54.
dc.identifier.citationenChecheniuk I. (2021) Neiromarketynh yak instrument zbilshennia obsiahiv prodazhu [Neuromarketing as a tool for increasing sales]. Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph (Tern.), pp. 153-159 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationSHEI «Ternopil College of Food Technology and Trade», Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleНарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія
dc.citation.spage153
dc.citation.epage159
Розташовується у зібраннях:Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.