Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтойко, Ігор-
dc.contributor.authorШерстюк, Роман-
dc.contributor.authorСтойко, Игорь-
dc.contributor.authorШерстюк, Роман-
dc.contributor.authorStoyko, Igor-
dc.contributor.authorSherstiuk, Roman-
dc.date.accessioned2021-02-19T14:36:14Z-
dc.date.available2021-02-19T14:36:14Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.date.submitted2020-05-
dc.identifier.citationСтойко І. 14 принципів Вільгельма Едвардса Демінга для управління якістю готельно-ресторанних послуг [Електронний ресурс] / Ігор Стойко, Роман Шерстюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2020. — Вип. 1 (22). — С. 66-78. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34249-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано можливість реалізації системи управління якістю у готельно-ресторанному комплексі України на базі принципів управління якістю Вільяма Едвардса Демінга для забезпечення вимог стандартів якості ISO 9000 і системи управління безпечністю харчових продуктів Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP). Мета даного дослідження – адаптувати принципи управління якістю Вільяма Едвардса Демінга, щодо реалізації їх в сфері готельного-ресторанного бізнесу з забезпеченням стабільності якості послуг в умовах ринкового сьогодення, орієнтації менеджерів створювати умови для постійного удосконалення діяльності підприємства, висуваючи на перше місце інтереси виробництва на благо працівників. Стандарт ДСТУ ISO 9000-2015 «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів» передбачає 7 загальних принципів управління якістю, характерних для всіх видів діяльності: орієнтація на замовника, лідерство, задіяність персоналу, процесний підхід, поліпшення, прийняття рішень на підставі фактичних даних, керування взаємовідносинами. Забезпечення цих принципів дозволяє управляти якістю підприємств, у тому числі це відноситься і до готельно-ресторанної індустрії. Розглянуто управління якістю готельно-ресторанних послуг як сукупність взаємопов’язаних суб’єктів, об’єктів, принципів, методів і функцій управління, орієнтованих на розроблення та задоволення вимог до якості та зниження витрат на нього. Україна має великий потенціал в розвитку готельно-ресторанних послуг, вимагає розширення інфраструктури готельно-ресторанного бізнесу, створення закладів для навчання персоналу та підвищення його кваліфікації. Першочерговим постає питання розроблення власної нормативно-правової бази, яка б регулювала якість надання послуг у цій сфері. Система управління якістю послуг готельно-ресторанного господарства повинна гарантувати клієнтові задоволення його запитів під час обслуговування в готелі та ресторані, на усіх його етапах і у всіх ланках. Тому особливого значення набуває проблема розроблення та практичного застосування внутрішніх стандартів підприємств, які визначають загальні складові якості надання готельно-ресторанних послуг.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обоснована возможность реализации системы управления качеством в гостинично-ресторанном комплексе Украины на базе принципов управления качеством Уильяма Эдвардса Деминга для обеспечения требований стандартов качества ISO 9000 и системы управления безопасностью пищевых продуктов Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP). Цель данного исследования - адаптировать принципы управления качеством Уильяма Эдвардса Деминга, по реализации их в сфере гостинично-ресторанного бизнеса с обеспечением стабильности качества услуг в условиях рыночной настоящее, ориентации менеджеров создавать условия для постоянного совершенствования деятельности предприятия, выдвигая на первое место интересы производства на благо работников. Стандарт ДСТУ ISO 9000-2015 «Системы управления качеством. Основные положения и словарь» предусматривает 7 общих принципов управления качеством, характерных для всех видов деятельности: ориентация на заказчика, лидерство, вовлеченность персонала, процессный подход, улучшение, принятие решений на основании фактических данных, управления взаимоотношениями. Обеспечение этих принципов позволяет управлять качеством предприятий, в том числе это относится и к отельно-ресторанной индустрии. Рассмотрены управления качеством гостинично-ресторанных услуг как совокупность взаимосвязанных субъектов, объектов, принципов, методов и функций управления, ориентированных на разработку и удовлетворение требований к качеству и снижение затрат на него. Украина имеет большой потенциал в развитии гостинично-ресторанных услуг, требует расширения инфраструктуры гостинично-ресторанного бизнеса, создание заведений для обучения персонала и повышения его квалификации. Первоочередной возникает вопрос разработки собственной нормативно-правовой базы, регулирующей качество предоставления услуг в этой сфере. Система управления качеством услуг гостинично-ресторанного хозяйства должна гарантировать клиенту удовлетворения его запросов при обслуживании в отеле и ресторане, на всех его этапах и во всех звеньях. Поэтому особое значение приобретает проблема разработки и практического применения внутренних стандартов предприятий, которые определяют общие составляющие качества предоставления гостинично-ресторанных услуг.uk_UA
dc.description.abstractThe possibility of implementing a quality management system in the hotel and restaurant complex of Ukraine based on the William Edwards Deming’s principles of quality management to meet the requirements of ISO 9000 quality standards and Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP) is substantiated in the article. The purpose of the study is to adapt the William Edwards Deming’s principles of quality management to their implementation in the hotel and restaurant business to ensure the stability of services quality in the modern market, the orientation of managers on creation of conditions for the enterprise’s continuous improvement. Standard DSTU ISO 9000-2015 "Quality management systems. Fundamentals and vocabulary" provides seven general principles of quality management, specific to all activities: customer focus, leadership, employee engagement, process approach, improvement, decision-making based on evidence, relationship management. Ensuring these principles makes it possible to manage the quality of enterprises, including the hotel and restaurant industry. The quality management of hotel and restaurant services is considered as a set of interconnected subjects, objects, principles, methods and functions of management, focused on the development and satisfaction of quality requirements and reduction of its costs. Ukraine has a significant potential in the development of hotel and restaurant services. The expansion of the hotel and restaurant business infrastructure is required as well as the establishment of institutions for employees’ training and retraining. The priority is to develop the country’s own regulatory framework that would regulate the quality of services in this area. The quality management system of hotel and restaurant services must guarantee the customer’s requests satisfaction while being served in the hotel and restaurant at all stages and at all levels. Therefore, the issue of development and practical application of the enterprises’ internal standards which determine the general components of the hotel and restaurant services quality is of great importance.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent66-78-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://visnik.knteu.kiev.ua/files/2018/03/02.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://f.ua/alpina-biznes-buks/viyhod-iz-krizisa-novaja-paradigma-upravlenija-lyudmi-sistemami-i-processami-9785961405675.htmluk_UA
dc.relation.urihttps://blog.iteam.ru/edvards-deming-i-filosofiya-upravleniya-kachestvom/uk_UA
dc.relation.urihttps://docplayer.ru/86429239-Deming-u-edvard-novaya-ekonomika.htmluk_UA
dc.relation.urihttps://www.trn.ua/articles/3433/uk_UA
dc.relation.urihttps://blog.iteam.ru/edvards-deming-i-filosofiya-upravleniya-kachestvom/uk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанні послуги,uk_UA
dc.subjectпринципи Демінгаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectстандарт якостіuk_UA
dc.subjectНАССРuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectгостинично-ресторанные услугиuk_UA
dc.subjectпринципы Демингаuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectстандарт качестваuk_UA
dc.subjectНАССРuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant servicesuk_UA
dc.subjectDeming principlesuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectquality standarduk_UA
dc.subjectHACCPuk_UA
dc.title14 принципів Вільгельма Едвардса Демінга для управління якістю готельно-ресторанних послугuk_UA
dc.title.alternative14 принципов Вильгельма Эдвардс Деминг для управления качеством гостинично-ресторанного услугuk_UA
dc.title.alternativeWilhelm Edwards Deming’s 14 principles for hotel and restaurant services quality managementuk_UA
dc.title.alternative14 pryntsypiv Vilhelma Edvardsa Deminha dlia upravlinnia yakistiu hotelno-restorannykh posluhuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages13-
dc.subject.udc658.56uk_UA
dc.relation.references1. Данилюк Л. Сутність управління якості готельних послуг. Вісник Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. 2013. № 12. С. 78—83.uk_UA
dc.relation.references2. Давидова О. Ю., Писаревський І. М., Ладиженська Р. С. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві: навч. посібник. Харків : ХНАМГ, 2014. 468 с.uk_UA
dc.relation.references3. Томаля Т. С., Щипанова Я. І. Управління якістю в готельно-ресторанному бізнесі. Економіка. Управління. Інновації. 2014. № 2(12).uk_UA
dc.relation.references4. Загальне управління якістю: підручник / О. В. Нанка та ін. Харків : ХНТУСГ, 2019. 205 с.uk_UA
dc.relation.references5. Мазаракі А. А., Бойко М. Г., Охріменко А. Г. Форсайт розвитку національної туристичної системи. Вісник Київського національного торговельно-економічного університу. 2018. № 3(119). С. 5—22. URL: http://visnik.knteu.kiev.ua/files/2018/03/02.pdf.uk_UA
dc.relation.references6. Стандарт ДСТУ ISO 9000-2015. Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів.uk_UA
dc.relation.references7. Стойко І. І., Шерстюк Р. П. «Якість-безкоштовно» (14 принципів Філіпа Кросбі для управління якістю готельно-ресторанними послугами). «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» : Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції, м. Тернопіль, 14–15 трав. 2020 р. Тернопіль, 2020. С. 264—265.uk_UA
dc.relation.references8. Деминг Э. Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процессами. URL: https://f.ua/alpina-biznes-buks/viyhod-iz-krizisa-novaja-paradigma-upravlenija-lyudmi-sistemami-i-processami-9785961405675.html.uk_UA
dc.relation.references9. Деминг Э. Новая экономика. URL: https://docplayer.ru/86429239-Deming-u-edvard-novaya-ekonomika.html.uk_UA
dc.relation.references10. Принципы управления Деминга. Национальный бизнес-центр TRN.ua. URL: https://www.trn.ua/articles/3433/.uk_UA
dc.relation.references11. Эдвардс Деминг, и философия управления качеством. Консалтинговая компания iTeam. URL: https://blog.iteam.ru/edvards-deming-i-filosofiya-upravleniya-kachestvom/.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Danyliuk, L. P. (2013) Sutnist upravlinnia yakosti hotelnykh posluh [The essence of quality management of hotel services]. Visnyk Vinnytskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu [Bulletin of Vinnytsia Trade and Economic Institute]. KNTEU. No. 12, pp. 78-83.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Davydova, O. Yu., Pysarevskyi, I. M., Ladyzhenska, R. S. (2014) Upravlinnia yakistiu produktsii ta posluh u hotelno-restorannomu hospodarstvi [Quality management of products and services in the hotel and restaurant industry]. Kharkiv : KhNAMH. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen3. Tomalia, T. S., Shchypanova, Ya. I. (2014) Upravlinnia yakistiu v hotelno-restorannomu biznesi [Quality management in the hotel and restaurant business]. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii. [Economy. Management. Innovations.].no. 2(12).uk_UA
dc.relation.referencesen4. Nanka, O. V. (2019) Zahalne upravlinnia yakistiu [Total quality management]. Kharkiv : KhNTUSH. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen5. Mazaraki, A. A., Boiko, M. H., Okhrimenko, A. H. (2018) Forsait rozvytku natsionalnoi turystychnoi systemy [Foresight of the development of the national tourist system]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho torhovelno-ekonomichnoho universytu [Bulletin of Kyiv National University of Trade and Economics]. No. 3(119), pp. 5-22. Available at: http://visnik.knteu.kiev.ua/files/2018/03/02.pdf. https://doi.org/10.15407/economyukr.2018.09.003uk_UA
dc.relation.referencesen6. Standart DSTU ISO 9000-2015. Systemy upravlinnia yakistiu. Osnovni polozhennia ta slovnyk terminiv [Standard DSTU ISO 9000-2015. Quality management systems. Basic provisions and glossary of terms].uk_UA
dc.relation.referencesen7. Stoiko, I. I., Sherstiuk, R. P. (2020) «Iakist-bezkoshtovno» (14 pryntsypiv Filipa Krosbi dlia upravlinnia yakistiu hotelno-restorannymy posluhamy) ["Quality-free" (14 principles of Philip Crosby for quality management of hotel and restaurant services)]. «Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii» : Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii. Ternopil, 14–15 May 2020. pp. 264—265.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Deming, E. Vykhod iz krizisa. Novaya paradigma upravleniya lyud'mi, sistemami i processami [Way out of the crisis. A new paradigm for managing people, systems and processes]. Available at: httzps://f.ua/alpina-biznes-buks/viyhod-iz-krizisa-novaja-paradigma-upravlenija-lyudmi-sistemami-i-processami-9785961405675.html.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Deming, E. Novaya ehkonomika [New economy]. Available at: https://docplayer.ru/86429239-Deming-u-edvard-novaya-ekonomika.html.uk_UA
dc.relation.referencesen10. Principy upravleniya Deminga [Deming Management Principles]. Nacional'nyj biznes-centr TRN.ua. Available at: https://www.trn.ua/articles/3433/.uk_UA
dc.relation.referencesen11. Ehdvards Deming, i filosofiya upravleniya kachestvom [Edwards Deming, and Quality Management Philosophy]. Konsaltingovaya kompaniya iTeam. Available at: https://blog.iteam.ru/edvards-deming-i-filosofiya-upravleniya-kachestvom/.uk_UA
dc.identifier.citationenStoyko, I. & Sherstiuk, R. (2020) 14 pryntsypiv Vilhelma Edvardsa Deminha dlia upravlinnia yakistiu hotelno-restorannykh posluh [14 principles of Wilhelm Edwards Deming for quality management of hotel and restaurant ambassador]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 22, no. 1, pp. 66-78. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2020.01.066-
dc.subject.jelL15uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, Україна, 46001 e-mail: stoykoii@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, Україна, 46001 e-mail: romsher85@gmail.com ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-6253-9421uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопольский национальный технический университет имени Ивана Пулюя ул. Русская, 56, г. Тернополь, 46001, Украина e-mail: stoykoii@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопольский национальный технический университет имени Ивана Пулюя ул. Русская, 56, г. Тернополь, 46001, Украина e-mail: romsher85@gmail.com ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-6253-9421uk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul'uj National Technical University 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraine e-mail: stoykoii@gmail.comuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul'uj National Technical University 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraine e-mail: romsher85@gmail.com ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-6253-9421uk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6253-9421-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(22)-
dc.citation.spage66-
dc.citation.epage78-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2020, Випуск 1(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20siigrp.pdf422,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.