Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33160

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаньків, Дарина
dc.contributor.authorPankiv, Daryna
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:57Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:57Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationПаньків Д. Взаємозв'язок асортиментної політики та ефективності діяльності торгового підприємств / Паньків Дарина // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 172–173. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33160-
dc.format.extent172-173
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleВзаємозв'язок асортиментної політики та ефективності діяльності торгового підприємств
dc.title.alternativeThe relationship of assortment policy and efficiency of the trading company
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenPankiv D. (2020) Vzaiemozviazok asortymentnoi polityky ta efektyvnosti diialnosti torhovoho pidpryiemstv [The relationship of assortment policy and efficiency of the trading company]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 172-173 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage172
dc.citation.epage173
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.