Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33135

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorPinyak, Iryna
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:53Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:53Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationПіняк І. Л. Стратегічні рішення щодо маркетингового комплексу інтернет провайдерів / Піняк Ірина // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 126–127. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33135-
dc.format.extent126-127
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleСтратегічні рішення щодо маркетингового комплексу інтернет провайдерів
dc.title.alternativeStrategic solutions regarding the marketing complex of internet providers
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenPinyak I. (2020) Stratehichni rishennia shchodo marketynhovoho kompleksu internet provaideriv [Strategic solutions regarding the marketing complex of internet providers]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 126-127 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage126
dc.citation.epage127
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.