Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33096

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧабан, Тетяна
dc.contributor.authorChaban, Tatiana
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:47Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:47Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationЧабан Т. Стратегія удосконалення іміджу підприємства та smm -маркетинг / Чабан Тетяна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 53–54. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33096-
dc.format.extent53-54
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleСтратегія удосконалення іміджу підприємства та smm -маркетинг
dc.title.alternativeThe strategy of improving the company image and smm-marketing
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenChaban T. (2020) Stratehiia udoskonalennia imidzhu pidpryiemstva ta smm -marketynh [The strategy of improving the company image and smm-marketing]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 53-54 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage53
dc.citation.epage54
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.