Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32943

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2020-11-17T11:56:08Z-
dc.date.available2020-11-17T11:56:08Z-
dc.date.issued2020-11-16-
dc.identifier.citationМаркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі. – Матеріали XІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 2020. – 196 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32943-
dc.descriptionУ тезах висвітлено результати наукових досліджень з проблем: маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід; Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва, маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств, стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу та маркетингові технології підприємств сфери послугuk_UA
dc.description.abstractВ сучасних складних економічних умовах основною проблемою на підприємствах є збут продукції та його стійкість. Як привабити Споживача? Як визначити тенденції ринку і спрогнозувати попит, ціни і, в цілому – своє майбутнє? Створення розгалуженої системи маркетингу на підприємстві дозволяє вирішити окреслені і багато інших питань саме силами підприємства. Роль маркетингу в підприємництві може бути різноплановою, але все більше підприємств звертають увагу на задоволення специфічних потреб споживача і намагаються регулювати ставлення споживача до своєї продукції.Застосування маркетингових технологій надає можливість підприємствам забезпечити продажі на цільовому сегменті за рахунок глибокого розуміння потреб споживачів, успішно конкурувати з іншими підприємствами завдяки кращому розумінню тенденцій розвитку ринку, підвищити прибутковість або завоювати більшу частку ринку в залежності від визначених цілей. Знання маркетингових технологій дозволяє вести бізнес більш впевнено, з меншими ризиками.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПередмова 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsСЕКЦІЯ «Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід» 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsБоднар Діана, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Конс’юмеризм як концепція захисту прав споживачів 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsБодрух Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Еволюція розвитку маркетингу 6uk_UA
dc.description.tableofcontentsБуранич Олег, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Упаковка як елемент мерчандайзингу 8uk_UA
dc.description.tableofcontentsДжерелейко Мар’яна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Формування та дослідження попиту на інновації в Україні 10uk_UA
dc.description.tableofcontentsДручків Ганна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Особливості життєвого циклу товару в умовах кризи 12uk_UA
dc.description.tableofcontentsКотик Ірина Західноукраїнський національний університет Інноваційність соціальних заходів у сфері здоров’я 14uk_UA
dc.description.tableofcontentsОксентюк Богдана, Грабовський Андрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Інноваційні засоби реклами 16uk_UA
dc.description.tableofcontentsПашко Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Інноваційні процеси на підприємствах харчової промисловості: сучасний погляд 18uk_UA
dc.description.tableofcontentsСарабун Наталія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Аспекти формування бренду промисловими підприємствами України 20uk_UA
dc.description.tableofcontentsСвергун Людмила Західноукраїнський національний університет Інноваційно-наукові підходи до вивчення соціальної роботи 22uk_UA
dc.description.tableofcontentsФлісак Віталій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Поняття інноваційного маркетингу як інструменту розвитку підприємства 24uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧорномаз Соломія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Маркетингові інновації в діяльності підприємства 26uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧорноус Іванна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Маркетинг 3.0 – нова парадигма маркетингу 28uk_UA
dc.description.tableofcontentsСекція «Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва» 30uk_UA
dc.description.tableofcontentsГрабовський Андрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Банерна реклама як інструмент просування в мережі інтернет 30uk_UA
dc.description.tableofcontentsГрaбовський Вячеслaв Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Створення мaркетингових служб в системі упрaвління інтернет-мaркетингом фірми 32uk_UA
dc.description.tableofcontentsДемків Павло ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» Особливості інтернет-маркетингу 34uk_UA
dc.description.tableofcontentsЛавро Надія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Вплив сучасних маркетингових інтернет технологій на розвиток підприємництва 36uk_UA
dc.description.tableofcontentsМіщук Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Інформаційний дизайн як комунікативний інструмент 38uk_UA
dc.description.tableofcontentsОжібко Мар’яна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Інтернет-технології в туризмі 40uk_UA
dc.description.tableofcontentsПіняк Ірина, Федай Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Ключові тренди розвитку інтернет провайдерів 42uk_UA
dc.description.tableofcontentsСвергун Микола Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя SMM-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства 44uk_UA
dc.description.tableofcontentsСвергун Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Cучасні тренди інтернет-маркетингу 46uk_UA
dc.description.tableofcontentsСукач Галина ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг 48uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧеченюк Ірина ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» Афіліативний маркетинг 51uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧабан Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Стратегія удосконалення іміджу підприємства та SMM-маркетинг 53uk_UA
dc.description.tableofcontentsШпилик Світлана, Чабан Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Ремаркетинг 55uk_UA
dc.description.tableofcontentsСекція «Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств» 57uk_UA
dc.description.tableofcontentsБашинський Андрій Західноукраїнський національний університет Система стимулювання персоналу на підприємстві та значення його оцінки 57uk_UA
dc.description.tableofcontentsБерезівська Надія ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» Оцінка конкурентоспроможності підприємства 60uk_UA
dc.description.tableofcontentsБоднар Дмитро, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Сутність купівельної поведінки споживача 62uk_UA
dc.description.tableofcontentsБурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя SHELF READY PACKING в мерчандайзингу 64uk_UA
dc.description.tableofcontentsВолинець Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємства 66uk_UA
dc.description.tableofcontentsГавура Сергій Західноукраїнський національний університет Система мотивації до праці як умова ефективної діяльності організації за сучасних умов 68uk_UA
dc.description.tableofcontentsГораль Олег Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Конкуренція в умовах маркетингової орієнтації підприємств 70uk_UA
dc.description.tableofcontentsДручків Ганна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Особливості попиту на промисловому ринку 72uk_UA
dc.description.tableofcontentsКорбило Олена Західноукраїнський національний університет Деякі аспекти управління інтелектуальним капіталом 74uk_UA
dc.description.tableofcontentsКраузе Ольга Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Технології продажів як елемент підвищення конкурентоспроможності підприємства 77uk_UA
dc.description.tableofcontentsКурій Наталія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства 79uk_UA
dc.description.tableofcontentsМихалович Катерина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств 81uk_UA
dc.description.tableofcontentsПаламарчук Наталія Західноукраїнський національний університет Розвиток працівників як невід’ємна частина стратегії управління персоналом 83uk_UA
dc.description.tableofcontentsПастухевич Назар Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Значимість іміджу для успіху організації 85uk_UA
dc.description.tableofcontentsРобак Петро Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Підвищення конкурентоспроможності підприємств в контексті їх стратегічного розвитку 87uk_UA
dc.description.tableofcontentsРудчик Владислав Західноукраїнський національний університет Управління персоналом як фактор реалізації стратегії підприємства 89uk_UA
dc.description.tableofcontentsСарабун Наталя Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Джерела формування цінності бренду 91uk_UA
dc.description.tableofcontentsЦимбал Лілія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Напрями підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства 93uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧорнописька Світлана Західноукраїнський національний університет Особливості мотивації персоналу на підприємствах гірничої промисловості 95uk_UA
dc.description.tableofcontentsВолодимир Фалович, Павло Ядчишин Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Особливості маркетингового дослідження конкурентної стратегії підприємства 98uk_UA
dc.description.tableofcontentsШеремета Ольга Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємства 100uk_UA
dc.description.tableofcontentsШпилик Світлана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Конкурентна розвідка чи промисловий шпіонаж 102uk_UA
dc.description.tableofcontentsШундаревська Христина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 104uk_UA
dc.description.tableofcontentsЯдчишин Павло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Роль маркетингової служби на підприємствах західного регіону України 106uk_UA
dc.description.tableofcontentsЯкимів Микола Західноукраїнський національний університет Сучасні підходи до мотивації персоналу 108uk_UA
dc.description.tableofcontentsЯсиновський Іван Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Специфіка маркетингових досліджень на промисловому ринку 110uk_UA
dc.description.tableofcontentsСекція «Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу» 112uk_UA
dc.description.tableofcontentsБучинський Валентин Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Управління маркетингом рекламного агентства 112uk_UA
dc.description.tableofcontentsГладюк Юлія, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Ризики в купівельній поведінці споживачів 114uk_UA
dc.description.tableofcontentsГораль Олег Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Формування стратегії конкурентних переваг промислового підприємства 116uk_UA
dc.description.tableofcontentsІвасик Катерина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя стратегічне планування маркетингової діяльності в соцмережах 118uk_UA
dc.description.tableofcontentsМалюта Людмила, Пончик Мар’яна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Маркетингова стратегія як важливий елемент стратегічного набору для забезпечення розвитку агробізнесу і впровадження агротехнологій 120uk_UA
dc.description.tableofcontentsНовік Яна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Методика побудови стратегії просування бренду в інтернеті 122uk_UA
dc.description.tableofcontentsСаламон Антон, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Методики модифікації поведінки споживачів 124uk_UA
dc.description.tableofcontentsПіняк Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Стратегічні рішення щодо маркетингового комплексу інтернет провайдерів 126uk_UA
dc.description.tableofcontentsФалович Володимир, Бакуліна Наталія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Західноукраїнський національний університет Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризи 128uk_UA
dc.description.tableofcontentsФедай Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Стратегічні напрямки маркетингової діяльності інтернет провайдерів 130uk_UA
dc.description.tableofcontentsШморгун Віталій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Маркетинг цінностей 132uk_UA
dc.description.tableofcontentsЯкимишин Лілія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Особливості виникнення ризиків у ланцюгах поставок 134uk_UA
dc.description.tableofcontentsЯнковська Влада Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Стратегія розвитку бізнесу: підхід високого зростання 136uk_UA
dc.description.tableofcontentsСекція «Маркетингові технології підприємств сфери послуг» 138uk_UA
dc.description.tableofcontentsАндрейків Оксана, Латюк Олена Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Технології підвищення рівня комфорту у готельному бізнесі 138uk_UA
dc.description.tableofcontentsАндрейків Оксана, Левкович Руслана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Аеропорти як транспортно-логістичні хаби в туристичній індустрії 140uk_UA
dc.description.tableofcontentsАндрейків Оксана, Пащак Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Аромамаркетинг в готельному бізнесі 142uk_UA
dc.description.tableofcontentsБереза Віталій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Синтетичні маркетингові комунікації як основа формування ринкової позиції підприємства 144uk_UA
dc.description.tableofcontentsБучинський Валентин Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Тенденції розвитку рекламного бізнесу 146uk_UA
dc.description.tableofcontentsГолда Надія, Кулик Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Туристичний продукт як об'єкт маркетингових досліджень 148uk_UA
dc.description.tableofcontentsГолова Віталій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Роль упаковки при реалізації товаруuk_UA
dc.description.tableofcontentsДябло Марія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Прихований маркетинг 152uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗяйлик Марія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Різнопланова діяльність по наданню комунікативних послуг в суспільстві 154uk_UA
dc.description.tableofcontentsІвасів Ольга, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Особливості функціонування ринку міжнародних транспортних перевезень 156uk_UA
dc.description.tableofcontentsКаліщук Владислав Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Технологія крауд-маркетингу у сфері послуг 168uk_UA
dc.description.tableofcontentsКміта Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Мерчандайзинг – сучасна маркетингова технологія у роздрібній торгівлі 160uk_UA
dc.description.tableofcontentsОстрожинський Руслан Західноукраїнський національний університет Соціально-актуалізаційний потенціал зеленого туризму 162uk_UA
dc.description.tableofcontentsНагорняк Галина, Малюта Людмила, Кузь Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Основні засади регулювання діяльності з надання туристичних послуг у міжнародному розрізі 164uk_UA
dc.description.tableofcontentsОстровська Галина, Веретик Андрій, Садова Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Програми лояльності клієнтів як інструмент розвитку готельного бізнесу 166uk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркович Марія Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка Естетична виразність логотипів туристичних фірм 168uk_UA
dc.description.tableofcontentsМикитюк Софія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Унікальність туристичних об’єктів України 170uk_UA
dc.description.tableofcontentsПаньків Дарина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Взаємозв'язок асортиментної політики та ефективності діяльності торгового підприємства 172uk_UA
dc.description.tableofcontentsПоліщук Наталія Вінницький фінансово-економічний університет Туристично-рекреаційна діяльність 174uk_UA
dc.description.tableofcontentsПульків Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Реклама в сучасному суспільстві 176uk_UA
dc.description.tableofcontentsРабий Віктор Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Управління маркетинговою діяльністю підприємств послуг 178uk_UA
dc.description.tableofcontentsРожко Наталія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Основні підходи до визначення ролі і місця експортно-кредитних агентств в Україні 180uk_UA
dc.description.tableofcontentsСемеген Олексій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Особливості роздрібної торгівлі 182uk_UA
dc.description.tableofcontentsСтеців Ярослав Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Людський ресурс у виробництві послуг 184uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧубак Богдан Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя Особливості консалтингових послуг 186uk_UA
dc.format.extent196-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectправа споживачівuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectбюджетuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectSMM-маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectланцюг поставокuk_UA
dc.subjectаромамаркетингuk_UA
dc.titleХІ регіональна науково-практична інтернет - конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.subject.bbk65.291.3uk_UA
dc.relation.referencesХмизова О.В., Cисан О.М. Напрями розвитку інноваційного потенціалу підприємства. Наукові праці. Економіка. 2016. № 273. С. 83-88.uk_UA
dc.relation.referencesОдотюк І.В., О.М. Фащевська, С.М. Щегель. Сучасна інноваційна політика України: передумови, основні підходи та напрями реформування. Вісник НАН України. 2012. №. 7. С. 32–46.uk_UA
dc.relation.referencesБалабанова Л.В. Маркетинг: [Учебник] / Л.В. Балабанова. – Донецк: ГНОМ-ПРЕСС, 2002. – 462 с.uk_UA
dc.relation.referencesМатвіїв М. Я. Інноваційний маркетинг як засіб підвищення [Текст] / М. Я. Матвіїв // Інноваційний маркетинг підприємств: монографія / М. Я. Матвіїв, І. М. Білецька, Ю. П. Гуменюк, С. В. Даниленко ; за наук. ред. М. Я. Матвіїв. – Тернопіль : ТНЕУ, 2014. – С. 71-85.uk_UA
dc.relation.referencesКостина О.П. Маркетинг инноваций в промышленности / О.П. Костина // Вестник ТИСБИ. – 2003. – № 3. – С. 45-56.uk_UA
dc.relation.referencesКотлер Ф. Маркетинг 3.0. От продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе / Филип Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетиаван. – М.:Изд-во «Альпина Бизнес Бук», 2012. – 240с.uk_UA
dc.relation.referencesСеменюк С.Б.; Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович / Маркетинг і цифрові технології. – №1. – С.61-72.uk_UA
dc.relation.referencesКовбас І.М. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства / І.М. Ковбас // Сталий розвиток економіки. Міжнародний науково-виробничий журнал.- 2015.- № 3 [28]: Менеджмент, маркетинг, підприємництво. – С. 260-267uk_UA
dc.relation.referencesЗаписки маркетолога – Електронний ресурс – Режим доступу: http://www.marketch.ru/marketing_dictionary/marketing_terms_i/internet_mark eting/uk_UA
dc.relation.referencesІТ блог про: заробіток в інтернеті, інвестиції, бізнес, трейдинг, сайти та їх просування в пошукових системах – Електронний ресурс – Режим доступу: https://itstatti.in.ua/internet-marketing/51-shcho-take-internetmarketing-povnij-oglyad-dlya-novachkiv-osnovni-instrumenti-i-strategijiprosuvannya.htmluk_UA
dc.relation.referencesНенси Д. Slide:ology. Искусство выдающихся презентаций / Д. Ненси. – М. : Манн, Иванов и Фербер, 2012. – 288 с.uk_UA
dc.relation.referencesFriendly Michael. A Brief History of Data Visualization / Michael Friendly // Psychology Department and Statistical Consulting Service York University, 2006. – 43 p.uk_UA
dc.relation.referencesДжеф Раскін (Jef Raskin) «Интерфейс».uk_UA
dc.relation.referencesСоболєв О. В. Харківська державна академія дизайну і мистецтв. Методика проектування об’єктів інформаційного дизайну.uk_UA
dc.relation.referencesШпилик С.В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства / С.В.Шпилик // Галицький економічний вісник. — Тернопіль : ТНТУ, 2015. — № 2. — С. 206-217uk_UA
dc.relation.referencesГрищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. №4. С. 86-98.uk_UA
dc.relation.referencesТурчин Л., Островерхов В. Сучасні тренди інтернет маркетингу. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – 2019, Вип. 24.- С. 75-85.;uk_UA
dc.relation.referencesРайс Е., Траут Дж. Маркетингові війни. Харків: Вид-во «Ранок» : Фабула, 2019. – 240 с.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетинг: Підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак та ін.; За наук. ред. д-ра екон. наук, проф., акад. АПН України А.Ф. Павленко; Кер. авт. кол. д-р. екон. наук, проф. І.Л. Решетнікова — К.: КНЕУ, 2008. — 600 ст.uk_UA
dc.relation.referencesБереза А.М. Основи створення інформаційних систем: Навч. посіб. /Київський нац. економічний ун-т. - К., 2001. - 139с. - ISBN 966-574-170-5uk_UA
dc.relation.referencesЗаплатинський В.М. INTERNET-сучасна інформаційна технологія для маркетингу /В.М. Заплатинський// Маркетинг та логістика в системі менеджменту. - Львів, 1998. - С.181–182. - ISBN 978-966-553-743-4uk_UA
dc.relation.referencesМаркетинг в Україні // Ірина Решетнікова. Використання Інтернеттехнологій в маркетингу/ [Електронний ресурс] – 2014. – режим доступу: file:///C:/Users/user/Downloads/Mvu_2014_5_12.pdfuk_UA
dc.relation.referencesРоманова І.К. Аналіз методу оцінки персоналу організації на підприємстві: ІХ Міжнародна науково-практична інтернетконференція «Сучасність, наука, час. Взаємодія та взаємовплив» (24-26 січня 2012 р.) [Електронний ресурс]/І.К. Романова. – Режим доступу: http://intkonf.org/romanova-ik-analiz-metodu-otsinki-personalu -organizatsiyina-pidpriemstvi/. 2. Механізм мотивації управлінського персоналу : наук. вид. / М. С. Дороніна, Л. О. Сасіна, В. М. Лугова, Г. М. Надьон. – Харків : АдвА , 2010. – 240 с.uk_UA
dc.relation.referencesМеханізм мотивації управлінського персоналу : наук. вид. / М. С. Дороніна, Л. О. Сасіна, В. М. Лугова, Г. М. Надьон. – Харків : АдвА , 2010. – 240 сuk_UA
dc.relation.referencesКолот А. М. Мотивація персоналу : підруч. / А. М. Колот. – К. : КНЕУ, 2002. – 337 с.uk_UA
dc.relation.referencesЛупак Р. Л. Конкурентоспроможність підприємства : навч. посіб. / Р. Л. Лупак, Т. Г. Васильців. – Львів : Видавництво ЛКА, 2016. – 484 сuk_UA
dc.relation.referencesДанилевич Н. Шляхи вдосконалення системи мотивування в процесі управління персоналом підприємства. Психологічні виміри культури, економіки, управління, 2018. С. 102−118. URL: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/42254/2/2018v11_Danilevich_NShliakhy_vdoskonalennia_102-118.pdfuk_UA
dc.relation.referencesKorzynski, P. Employee Motivation In New Working Environment. Iternational Journal of Academic Research. Part B. 2013, 5(5). 184-188. URL: https://www.researchgate.net/publication/259618544_Employee_Motivation_In_New_Working_Env ironment. DOI: 10.7813/2075-4124.2013/5-5/B.28uk_UA
dc.relation.referencesЖитченко Г. О. Роль інтелектуального капіталу у розвитку інноваційної економіки / М. А. Коваленко, Г. О. Житченко // Фінансові дослідження. – «Регулювання фінансового обороту в умовах поточної економічної рецесії»: матеріали міжвузівської наук.-практ. конф. студентів і молодих вчених. (м. Херсон, 24 листопада 2015 р.). – Херсон : ХНТУ, 2015. – С. 148-151.uk_UA
dc.relation.referencesІлляшенко С. Сутність, структура і методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємства / С. Ілляшенко // Економіка України. – 2008. – № 11. – С. 16-26uk_UA
dc.relation.referencesКовтуненко К. В. Сутність та роль інтелектуального капіталу /В.Ковтуненко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. – 2013. – Вип. 1. – Т. 1. – С. 61-65uk_UA
dc.relation.referencesКудирко О. В. Нематеріальні активи та інтелектуальний капітал: порівняльний аналіз економічних категорій / О. В. Кудирко // Академічний огляд. – 2013. – № 2(39). – С. 30-35.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетингові технології для забезпечення конкурентоспроможності URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Маркетинг; 2) Конкурентоспроможність підприємства URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Конкурентоспроможністьuk_UA
dc.relation.referencesПортер М. Конкуренція [пер. з англ. / під ред. Я.В. Заблоцького]. – М.: Вільямс, 2001. – 495 с.;uk_UA
dc.relation.referencesШумпетер Йозеф. Теорія економічного розвитку / Й. Шумпетер. – М.: Прогрес, 1982. – 455 с.; 3) Бойко І.М. Вплив інноваційної діяльності підприємства на рівень його конкурентоспроможності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_06/91.pdfuk_UA
dc.relation.referencesВінтсі Жое Розевельт Ідрісса. Підвищення конкурентоспроможності підприємства та забезпечення його економічної безпеки. Європейські перспективи № 6, 2015. С. 60-67uk_UA
dc.relation.referencesГоть О. Я., Бондаренко С. М. Стратегія підприємства як чинник його конкурентоспроможності. Ефективна економіка № 6, 2017.uk_UA
dc.relation.referencesВиноградський М. Д. Управління персоналом : навч. посібн. / М. Д. Виноградський, А. М. Виноградська, О. М. Шканова. – 2-ге вид. – К. : Центр навч. літератури, 2009. – 502 с.uk_UA
dc.relation.referencesБериславська Г.В. Крутій І.А. Мотивація управлінського персоналу в сучасних економічних умовах //Вісник Хмельницького національного університету, 2016. – 215 cuk_UA
dc.relation.referencesЯдранський Д.М. Мотивація праці на гірничому підприємстві. Кривий Ріг: КТУ, 2004. 159 с.uk_UA
dc.relation.referencesЛипчук В. В. Маркетинговий аналіз : навч. посіб. /В. В. Липчук, І.Г. Яців, Б. М. Гошко, О. Й. Гошко. - К. : Академвидав, 2008. – 216 c.;uk_UA
dc.relation.referencesСергеев К. В. Промышленный шпионаж или бизнес-разведка [Електронний ресурс] / Константин Витальевич Сергеев. – 2011. – Режим доступу до ресурсу: http://z-filez.info/story/promyshlennyy-shpionazh-ili-biznes-razvedka.uk_UA
dc.relation.referencesСеменюк С. Брендинг вищого навчального закладу //Галицький економічний вісник, 2013. – №3. – С.133-138.uk_UA
dc.relation.referencesФалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. – Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 487. – С. 170-177. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170- 177.pdfuk_UA
dc.relation.referencesБойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства /І.В. Бойчук. UTL: https://pidru4niki.com/1225071962422/marketing/marketing_promislovogo_pid priyemstvauk_UA
dc.relation.referencesКравчук М. Н. Комплексне онлайн-просування - шлях до лідерства на ринку / М. Н. Кравчук // Інтернет-маркетинг. - 2013. - № 5. - С. 262-268.uk_UA
dc.relation.referencesСеменюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович / Маркетинг і цифрові технології. - №1. – С.61-72uk_UA
dc.relation.referencesСеменюк С. Планування рекламної діяльності закладів вищої освіти /С.Семенюк // Галицький економічний вісник, 2015.- №1. — с.155-161uk_UA
dc.relation.referencesenChristine Corelli. Managing & Motivating Young Employees. – CFMA, 2018. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.cfma.org/news/content.cfm?ItemNumber=2737.uk_UA
dc.relation.referencesenMa. Heliza Gay C. Ariola. Factors Affecting Young Workers’ Motivation and Commitment to Stay: The Context of the Philippine IT-BPO Industry. - The Hague, The Netherlands, 2017. – 67р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://thesis.eur.nl/pub/41664/Ariola-Ma.-Heliza-Gay-C.-.pdf.uk_UA
dc.citation.conferenceХІ регіональна науково-практична інтернет - конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk.pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
zbirnyk__COVER.png210,34 kBimage/pngПереглянути/відкрити
zbirnyk.djvu1,86 MBDjVuПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.