Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26288

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТома, Олена
dc.contributor.authorToma, Olena
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:09Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:09Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationТома О. Маркетинг подій / Олена Тома // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 204–205. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26288-
dc.format.extent204-205
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleМаркетинг подій
dc.title.alternativeEvent-marketing
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Герасимов С.В. Менеджмент спеціальних подій в сфері культури / С.В. Герасимов, Г.Л. Тульчинський, Т.Е.Лохіна. – СПб.: Видавництво «Планета музики», 2009. - 384 с.
dc.relation.references2. Шумович А.В. Чудові заходи: Технології та практика Event management / А.В. Шумович - 3-е узд. - М.: Манн, Іванов і Фербер, 2008. - 336 с.
dc.relation.referencesen1. Herasymov S.V. Menedzhment spetsialnykh podii v sferi kultury, S.V. Herasymov, H.L. Tulchynskyi, T.E.Lokhina, SPb., Vydavnytstvo "Planeta muzyky", 2009, 384 p.
dc.relation.referencesen2. Shumovych A.V. Chudovi zakhody: Tekhnolohii ta praktyka Event management, A.V. Shumovych - 3-e uzd, M., Mann, Ivanov i Ferber, 2008, 336 p.
dc.identifier.citationenToma O. (2018) Marketynh podii [Event-marketing]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 204-205 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage204
dc.citation.epage205
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.