Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26264

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорошкевич, Олександр
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна
dc.contributor.authorGoroshkevych, Oleksandr
dc.contributor.authorOksentyuk, Bogdana
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:06Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:06Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationГорошкевич О. Рекламна діяльність як елемент комплексу маркетингових комунікацій на споживчому ринку / Олександр Горошкевич, Богдана Оксентюк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 158–159. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26264-
dc.format.extent158-159
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleРекламна діяльність як елемент комплексу маркетингових комунікацій на споживчому ринку
dc.title.alternativeAdvertising activity as a element of the complex of marketing communications on the consumer market
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.identifier.citationenGoroshkevych O., Oksentyuk B. (2018) Reklamna diialnist yak element kompleksu marketynhovykh komunikatsii na spozhyvchomu rynku [Advertising activity as a element of the complex of marketing communications on the consumer market]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 158-159 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage158
dc.citation.epage159
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.