Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25855
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скоренький, Юрій Любомирович | |
dc.contributor.author | Skorenkyy, Yuriy | |
dc.coverage.temporal | 2-4 травня 2018 | |
dc.coverage.temporal | 2-4 May 2018 | |
dc.date.accessioned | 2018-07-03T09:55:33Z | - |
dc.date.available | 2018-07-03T09:55:33Z | - |
dc.date.created | 2018-05-02 | |
dc.date.issued | 2018-05-02 | |
dc.identifier.citation | Скоренький Ю. Л. Впровадження принципів відкритої освіти в курсі фізики для студентів-іноземців / Юрій Скоренький // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 2-4 травня 2018. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 89–91. — (Організація навчального процесу для студентів- іноземців, теоретичні та прикладні аспекти). | |
dc.identifier.isbn | 978-966-305-089-8 | |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25855 | - |
dc.format.extent | 89-91 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ТНТУ | |
dc.publisher | TNTU | |
dc.relation.ispartof | Матеріали Ⅳ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 2018 | |
dc.relation.ispartof | Materials of Ⅳ International scientific conference teaching and learning of international students in Ukraine. Challenges and perspectives, 2018 | |
dc.relation.uri | https://opensource.com/resources/what-open-education | |
dc.relation.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002 | |
dc.relation.uri | https://www.cccoer.org/webinar/feb-21-college-textbook-affordability-student-survey-findings/ | |
dc.relation.uri | https://www.openeducationeuropa.eu/en/article/5-augmented-reality-apps-teachers-can-use-today | |
dc.relation.uri | http://web.mit.edu/viz/soft/visualizations/tealsim/index.html | |
dc.title | Впровадження принципів відкритої освіти в курсі фізики для студентів-іноземців | |
dc.title.alternative | Implementation of the open education principles in physics course for international students | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018 | |
dc.coverage.placename | Тернопіль | |
dc.coverage.placename | Ternopil | |
dc.format.pages | 3 | |
dc.subject.udc | 378.1 | |
dc.relation.references | 1. What is open education? [Електронний ресурс] Режим доступу: https://opensource.com/resources/what-open-education. | |
dc.relation.references | 2. Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія / В. Ю. Биков. – К. : Атіка, 2008. – 684 с. | |
dc.relation.references | 3. Skorenkyy Y. Open online resources: an ukrainian perspective / Yuriy Skorenkyy // Матеріали III міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 18-20 травня 2016 року — Т., 2016 — С. 193-194. Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002 | |
dc.relation.references | 4. Скоренький Ю. Л. Вдосконалення засобів дистанційного навчання у контексті нових відкритих онлайн-курсів // Матеріали науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 15-16 травня 2014 року – Т.: ТНТУ, 2014 – С. 57. – (Новітні фізико-технічні та освітні технології). | |
dc.relation.references | 5. Скоренький Ю.Л. Нові підходи до методичного забезпечення університетського курсу фізики // Матеріали XX наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 2017. – Тернопіль ТНТУ, 2017 – С. 193. | |
dc.relation.references | 6. Chae B., Donaldson R. College textbook affordability student survey findings [Електронний ресурс] Режим доступу: https://www.cccoer.org/webinar/feb-21-college-textbook-affordability-student-survey-findings/ | |
dc.relation.references | 7. Savoie B. Augmented reality apps that teachers can use today [Електронний ресурс] Режим доступу: https://www.openeducationeuropa.eu/en/article/5-augmented-reality-apps-teachers-can-use-today | |
dc.relation.references | 8. Kam Cheong Li et al. Effects of mobile apps for nursing students: learning motivation, social interaction and study performance // Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning, 2018 DOI: 10.1080/02680513.2018.1454832. | |
dc.relation.references | 9. The TEAL Simulation Framework at MIT. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://web.mit.edu/viz/soft/visualizations/tealsim/index.html | |
dc.relation.referencesen | 1. What is open education? [Electronic resource] Access mode: https://opensource.com/resources/what-open-education. | |
dc.relation.referencesen | 2. Bykov V. Yu. Modeli orhanizatsiinykh system vidkrytoi osvity : monograph, V. Yu. Bykov, K. : Atika, 2008, 684 p. | |
dc.relation.referencesen | 3. Skorenkyy Y. Open online resources: an ukrainian perspective, Yuriy Skorenkyy, Materialy III mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii "Aktualni pytannia orhanizatsii navchannia inozemnykh studentiv v Ukraini", 18-20 travnia 2016 roku - T., 2016 - P. 193-194. Access mode: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002 | |
dc.relation.referencesen | 4. Skorenkyi Yu. L. Vdoskonalennia zasobiv dystantsiinoho navchannia u konteksti novykh vidkrytykh onlain-kursiv, Materialy naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Informatsiini modeli, systemy ta tekhnolohii", 15-16 travnia 2014 roku – T., TNTU, 2014 – P. 57, (Novitni fizyko-tekhnichni ta osvitni tekhnolohii). | |
dc.relation.referencesen | 5. Skorenkyi Yu.L. Novi pidkhody do metodychnoho zabezpechennia universytetskoho kursu fizyky, Materialy XX naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia, 2017, Ternopil TNTU, 2017 – P. 193. | |
dc.relation.referencesen | 6. Chae B., Donaldson R. College textbook affordability student survey findings [Electronic resource] Access mode: https://www.cccoer.org/webinar/feb-21-college-textbook-affordability-student-survey-findings/ | |
dc.relation.referencesen | 7. Savoie B. Augmented reality apps that teachers can use today [Electronic resource] Access mode: https://www.openeducationeuropa.eu/en/article/5-augmented-reality-apps-teachers-can-use-today | |
dc.relation.referencesen | 8. Kam Cheong Li et al. Effects of mobile apps for nursing students: learning motivation, social interaction and study performance, Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning, 2018 DOI: 10.1080/02680513.2018.1454832. | |
dc.relation.referencesen | 9. The TEAL Simulation Framework at MIT. [Electronic resource] Access mode: http://web.mit.edu/viz/soft/visualizations/tealsim/index.html | |
dc.identifier.citationen | Skorenkyy Y. (2018) Vprovadzhennia pryntsypiv vidkrytoi osvity v kursi fizyky dlia studentiv-inozemtsiv [Implementation of the open education principles in physics course for international students]. Materials of Ⅳ International scientific conference teaching and learning of international students in Ukraine. Challenges and perspectives (Tern., 2-4 May 2018), pp. 89-91 [in Ukrainian]. | |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя, Україна | |
dc.contributor.affiliation | Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine | |
dc.citation.journalTitle | Матеріали Ⅳ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ | |
dc.citation.spage | 89 | |
dc.citation.epage | 91 | |
dc.citation.conference | Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ | |
Розташовується у зібраннях: | Ⅳ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ (2018) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TLISU_2018_Skorenkyy_Y-Implementation_of_the_open_89-91.pdf | 574,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
TLISU_2018_Skorenkyy_Y-Implementation_of_the_open_89-91.djvu | 53,37 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
TLISU_2018_Skorenkyy_Y-Implementation_of_the_open_89-91__COVER.png | 410,87 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.