Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведа, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-06-22T09:33:07Z-
dc.date.available2018-06-22T09:33:07Z-
dc.date.issued2018-06-20-
dc.identifier.citationШведа Н.М. Стратегічний аналіз : конспект лекцій для студентів усіх форм навчання напряму 6.030601«Менеджмент» та спеціальності 073 «Менеджмент». - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2017. - 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25721-
dc.descriptionКонспект лекцій охоплює такі теми: 1. Стратегічний аналіз у системі управління підприємством. 2. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища: SWOT-аналіз. 3. Аналіз галузевої структури. 4. Аналіз конкурентних переваг. 5. Стратегічна діагностика та оцінка підприємств середнього і малого бізнесу. 6. Бенчмаркінг як форма стратегічного управління. 7. Прогнозування в стратегічному аналізі. 8. Методи прогнозування банкрутства підприємства.uk_UA
dc.description.abstractСтратегічний аналіз - це комплексне дослідження позитивних і негативних факторів, які можуть вплинути на економічне становище підприємства у перспективі, а також шляхів досягнення стратегічних цілей підприємства. З допомогою стратегічного аналізу готується комплексний стратегічний план розвитку підприємства, здійснюється науково обґрунтована, всебічна і своєчасна підтримка прийняття стратегічних управлінських рішень. В результаті вивчення дисципліни, студенти будуть знати предмет, завдання та зміст дисципліни «Стратегічний аналіз»; теоретико-методологічні, організаційно-економічні засади стратегічного аналізу; історію становлення, розвиток і закономірності послідовних трансформацій стратегічного управління; логіко-психологічні та методологічні засади стратегічного аналізу; основи організації процесу стратегічного аналізу; технології та методи стратегічного аналізу; створення та послідовність роботи з розробки й реалізації стратегій організації; джерела формування можливостей розвитку конкурентних переваг організації. Лекційний матеріал дає змогу студентам підготуватися до практичних занять, здачі тестів та здачі екзаменуuk_UA
dc.description.tableofcontentsТЕМА 1. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ...……………………………………………………... 5 ТЕМА 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО І ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: SWOT-АНАЛІЗ …………………………..………….…… 15 ТЕМА 3. АНАЛІЗ ГАЛУЗЕВОЇ СТРУКТУРИ …………………………….. 24 ТЕМА 4. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 37 ТЕМА 5. СТРАТЕГІЧНА ДІАГНОСТИКА ТА ОЦІНКА ПІДПРИЄМСТВ СЕРЕДНЬОГО І МАЛОГО БІЗНЕСУ ………………………………………. 46 ТЕМА 6. БЕНЧМАРКІНГ ЯК ФОРМА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ………………………………………………………………... 52 ТЕМА 7. ПРОГНОЗУВАННЯ В СТРАТЕГІЧНОМУ АНАЛІЗІ…………... 63 ТЕМА 8 МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ БАНКРУТСТВА ПІДПРИЄМСТВА…………………………………………………………… 74uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectможливостіuk_UA
dc.subjectзагрозиuk_UA
dc.subjectсильні та слабкі сторониuk_UA
dc.subjectп’ятифакторна модель Майкла Портераuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectоцінка підприємстваuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectбанкрутствоuk_UA
dc.titleСтратегічний аналіз: Конспект лекційuk_UA
dc.typeCourse of lecturesuk_UA
dc.rights.holderШведа Наталія Михайлівна, 2017uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages77-
dc.subject.udc658.012.12uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали кафедри менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій СА 2017.docx359,12 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора