Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25463

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРізник, Наталія
dc.contributor.authorRiznyk, Nataliya
dc.coverage.temporal22-24 травня 2018
dc.coverage.temporal22-24 May 2018
dc.date.accessioned2018-06-15T10:41:41Z-
dc.date.available2018-06-15T10:41:41Z-
dc.date.created2018-05-22
dc.date.issued2018-05-22
dc.identifier.citationРізник Н. Особливості розвитку інтернет-реклами як інноваційної складової маркетингових комунікацій / Наталія Різник // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті), 22-24 травня 2018. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 331. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
dc.identifier.isbn978-966-305-093-5
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25463-
dc.format.extent331
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті), 2018
dc.relation.ispartofMaterials of the International scientific and technical conference "Fundamental and applied problems of modern technologies" to the 100th anniversary of the foundation of the National Academy of Sciences of Ukraine and to the commemoration of Ivan Puluj (100th anniversary from the day of death), 2018
dc.titleОсобливості розвитку інтернет-реклами як інноваційної складової маркетингових комунікацій
dc.title.alternativeFeatures of development of internet advertising as an innovative component of marketing communications
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc659.111
dc.identifier.citationenRiznyk N. (2018) Osoblyvosti rozvytku internet-reklamy yak innovatsiinoi skladovoi marketynhovykh komunikatsii [Features of development of internet advertising as an innovative component of marketing communications]. Materials of the International scientific and technical conference "Fundamental and applied problems of modern technologies" to the 100th anniversary of the foundation of the National Academy of Sciences of Ukraine and to the commemoration of Ivan Puluj (100th anniversary from the day of death) (Tern., 22-24 May 2018), pp. 331 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleМатеріали Міжнародної науково-технічної конференції „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ до 100 річчя з дня заснування НАН України та на вшанування пам’яті Івана Пулюя (100 річчя з дня смерті)
dc.citation.spage331
dc.citation.epage331
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-технічна конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-технічна конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.