Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25307

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга-
dc.contributor.authorРадинський, Сергій Віталійович-
dc.date.accessioned2018-06-11T11:12:49Z-
dc.date.available2018-06-11T11:12:49Z-
dc.date.issued2018-05-31-
dc.date.submitted2018-03-
dc.identifier.citationДячун О. Особливості управління продажами на зарубіжних ринках [Електронний ресурс] / Ольга Дячун, Сергій Радинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2018. — Вип. 1 (18). — С. 175-185. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18rsvnzr.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25307-
dc.description.abstractВисвітлено необхідність виходу вітчизняних підприємств на зовнішні ринки. Розкрито стан діяльності їх на цих ринках. Підкреслено, що важливою передумовою успішної діяльності українських компаній на зарубіжних ринках є ефективне управління продажем. Наголошується на необхідності врахування в управлінській діяльності з продажу специфіки зовнішніх ринків, яка обумовлює її особливості. Вказується, що до таких особливостей відноситься, насамперед, використання системи управління стосунками з глобальними клієнтами. Підкреслено, що в її основі лежить забезпечення узгодженості і організації продажу товарів по всьому ланцюгу поставок виробів покупцям, що знаходяться в різних країнах. Приділена увага такій особливості управління продажем на зарубіжних ринках як створення адекватних організаційних управлінських структур. Обґрунтовані умови використання їх різновидностей. Наведено психологічні характеристики бізнесменів деяких країн. Висвітлено склад чинників маркетингового культурного середовища країн – імпортерів, що впливають на особливості управління продажем на зарубіжних ринках.uk_UA
dc.description.abstractОсвещена необходимость выхода отечественных предприятий на внешние рынки. Раскрыто состояние деятельности их на этих рынках. Обращено внимание на то, что важной предпосылкой успешной деятельности украинских компаний на зарубежных рынках является эффективное управление продажами. Подчеркивается необходимость учета в управленческой деятельности по продаже специфики внешних рынков, которая обусловливает его особенности. Указывается, что к таким особенностям относится, прежде всего, использование системы управления отношениями с глобальными клиентами. Подчеркнуто, что в ее основе лежит обеспечение согласованности и организации продажи товаров по всей цепи поставок изделий покупателям, находящихся в разных странах. Уделено внимание такой особенности управления продажами на зарубежных рынках как создание адекватных организационных управленческих структур.Обоснованы условия использования их разновидностей. Приведены психологические характеристики бизнесменов некоторых стран. Освещен состав факторов маркетинговой культурной среды стран – импортеров, влияющих на особенности управления продажами на зарубежных рынках.uk_UA
dc.description.abstractThe necessity of the output of domestic enterprises to foreign markets is highlighted. The state of their activities in these markets is revealed. It was emphasized that effective control of sales is an important prerequisite for the successful operation of Ukrainian companies in foreign markets. It is emphasized on the need to take into account the management of the sale of specifics of external markets, which determines its features. It is noted that such features include, first of all, the use of the management system for relations with global clients. It is emphasized that the basis is ensuring the consistency and organization of the sale of goods throughout the chain of supply of products to customers in different countries. Attention is paid to such features of sales management in foreign markets as the creation of adequate organizational management structures. The conditions for the use of their varieties are substantiated. The psychological characteristics of businessmen of some countries are presented. The composition of the factors of the marketing culture of importing countries influencing the peculiarities of sales management in foreign markets is highlighted.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent175-185-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttps://uk.wikipedia.org/wiki/Зовнішня_торгівля_Україниuk_UA
dc.relation.urihttps://frontnews.eu/news/ua/9791/З-початку-2017-року-обсяг-світової-торгівлі-зріс-на-8.uk_UA
dc.relation.urihttp://www.me.gov.ua/?lang=uk-UA.uk_UA
dc.relation.urihttps://studopedia.org/4-37584.html.uk_UA
dc.relation.urihttp://msd.com.ua/prodazhi-upravlenie-prodazhamiuk_UA
dc.subjectпсихологічний портрет бізнесменаuk_UA
dc.subjectмаркетингове культурне середовищеuk_UA
dc.subjectуправління продажемuk_UA
dc.subjectзарубіжні ринкиuk_UA
dc.subjectсвітова організація торгівліuk_UA
dc.subjectорганізаційні структури управлінняuk_UA
dc.subjectпсихологический портрет бизнесменаuk_UA
dc.subjectмаркетинговая культурная средаuk_UA
dc.subjectуправления продажамиuk_UA
dc.subjectзарубежные рынкиuk_UA
dc.subjectмировая организация торговлиuk_UA
dc.subjectорганизационные структуры управленияuk_UA
dc.subjectmarketing cultural environmentuk_UA
dc.subjectsales managementuk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjectworld trade organizationuk_UA
dc.subjectorganizational management structuresuk_UA
dc.subjectpsychological portrait of a businessmanuk_UA
dc.titleОсобливості управління продажами на зарубіжних ринкахuk_UA
dc.title.alternativeOsoblyvosti upravlinnia prodazhamy na zarubizhnykh rynkakhuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of sales management in foreign marketsuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности управления продажами на зарубежных рынкахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages11-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.referencesЗовнішня торгівля України [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Зовнішня_торгівля_України.uk_UA
dc.relation.referencesОфіційний сайт Міністерства економічного розвитку і торгівлі України [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.me.gov.ua/?lang=uk-UA.uk_UA
dc.relation.referencesЗ початку 2017 року обсяг світової торгівлі зріс на 8%.[Електронний ресурс] – Режим доступу: https://frontnews.eu/news/ua/9791/З-початку-2017-року-обсяг-світової-торгівлі-зріс-на-8.uk_UA
dc.relation.referencesСтиль ведення переговорів з врахуванням культурних особливостей. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://studopedia.org/4-37584.html.uk_UA
dc.relation.referencesФактори культури в міжнародних продажах. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://msd.com.ua/prodazhi-upravlenie-prodazhami.uk_UA
dc.relation.referencesЛео Гоф. Продажи: ключевые факторы / Лео Гоф. – М. : РИНО, 2004. – 150 с.uk_UA
dc.relation.referencesenZovnishnya torhivlya Ukrayiny Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/Zovnishnya_torhivlya_Ukrayiny.uk_UA
dc.relation.referencesenOfitsiynyy sayt Ministerstva ekonomichnoho rozvytku i torhivli Ukrayiny Retrieved from http://www.me.gov.ua/?lang=uk-UA.uk_UA
dc.relation.referencesenZ pochatku 2017 roku obsyah svitovoyi torhivli zris na 8%. Retrieved from https://frontnews.eu/news/ua/9791/Z-pochatku-2017-roku-obsyah-svitovoyi-torhivli-zris-na-8.uk_UA
dc.relation.referencesenStylʹ vedennya perehovoriv z vrakhuvannyam kulʹturnykh osoblyvostey. Retrieved from https://studopedia.org/4-37584.html.uk_UA
dc.relation.referencesenFaktory kulʹtury v mizhnarodnykh prodazhakh. Retrieved from http://msd.com.ua/prodazhi-upravlenie-prodazhami.uk_UA
dc.relation.referencesenLeo Hof. (2004) Prodazhy: klyuchevye factory. Moscow. RYNO.uk_UA
dc.identifier.citationenDyachun, O. & Radynskiy, S. (2018) Osoblyvosti upravlinnia prodazhamy na zarubizhnykh rynkakh [Features of sales management in foreign markets]. Sotsialnoekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 18, no. 1, pp. 175-185. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18rsvnzr.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2018.01.175-
dc.subject.jelG30uk_UA
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна e-mail: oliaklyment55@gmail.com к.е.н., доцент кафедри економіки та фінансівuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна e-mail: srv2011@ukr.net к.е.н., кафедри економіки та фінансівuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(18)-
dc.citation.spage175-
dc.citation.epage185-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2018, Випуск 1(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18rsvnzr_.djvu406,17 kBDjVuПереглянути/відкрити
18rsvnzr_COVER.png551,76 kBimage/pngПереглянути/відкрити
18rsvnzr.pdfОсобливості управління продажами на зарубіжних ринках747,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.