Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25300

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМачуга, Надія-
dc.date.accessioned2018-06-11T09:17:44Z-
dc.date.available2018-06-11T09:17:44Z-
dc.date.issued2018-05-31-
dc.date.submitted2018-03-
dc.identifier.citationМачуга Н. Якість і задоволення стейкхолдерів системи охорони здоров'я Польщі [Електронний ресурс] / Надія Мачуга // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2018. — Вип. 1 (18). — С. 88-101. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18mnzozp.pdf.uk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25300-
dc.description.abstractУ статті розглядається якість медичних послуг через задоволення зацікавлених сторін системи охорони здоров'я. Основна мета дослідження - проаналізувати зв'язок між якістю та задоволенням стейкхолдерів системи охорони здоров'я Польщі та вказати на можливість подолання кризи. Представлені дефініції понять медичних послуг, їх якості із зазначенням характеристик. Показано можливість їх впливу на рівень якості. Визначено зацікавлені сторони (стейкхолдери) системи охорони здоров'я, показано їх зв'язок із якістю медичних послуг. Увага приділяється збільшенню споживчих витрат на охорону здоров'я, що поглиблює питання про зміст споживчого кошика згаданої системи. Проаналізовано проблеми сучасної польської системи охорони здоров'я та запропоновано можливості їх вирішення. Проведено дослідження ґрунтується на наукових публікаціях, статистичних та аналітичних звітах.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается качество медицинских услуг через удовлетворение заинтересованных сторон системы здравоохранения. Основная цель исследования - проанализировать связь между качеством и стейкхолдерами в системе здравоохранения Польши и указать на возможность преодоления кризиса. Представлены дефиниции понятий медицинских услуг, их качества с указанием характеристик. Показана возможность их влияния на уровень качества. Определены заинтересованные стороны системы здравоохранения (стейкхолдеры), показано их связь с качеством медицинских услуг. Внимание уделяется увеличению потребительских расходов на здравоохранение, что углубляет вопрос о содержании потребительской корзины упомянутой системы. Проанализированы проблемы современной польской системы здравоохранения и предложены возможности их решения. Проведённое исследование основано на научных публикациях, статистических и аналитических отчетах.uk_UA
dc.description.abstractThe quality of medical services due to the satisfaction of stakeholders in the health care system is taken into consideration in the article. The main objective of the study is to analyze the relationship between quality and stakeholders in the healthcare system in Poland and point out the possibility of overcoming the crisis. The definitions of medical services and their quality concepts including characteristic features are given. The possibility of their impact on quality level is shown. The interested parties (stakeholders) of health care system are identified, their relationship with the medical services quality is shown. The great attention is paid to consumer expenditure increase on health care which exacerbate the problem of consumer basket content of the above-mentioned system. The problems of the modern Polish health care system are analyzed and the possibilities of their solution are offered. The conducted research is based on scientific, statistical and analytical reports.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent88-101-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18mnzozp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/rynek-pracy/pracujacy-zatrudnieni-wynagrodzenia-koszty-pracy/przecietne-miesieczne-wynagrodzenie-w-gospodarce-narodowej-w-latach-1950-2016,2,1.html.uk_UA
dc.relation.urihttp://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/zdrowie/zdrowie/zdrowie-i-ochrona-zdrowia-w-2015-roku,1,6.html.uk_UA
dc.relation.urihttp://www.gazetakrakowska.pl/artykul/510177,szpital-im-rydygiera-pacjent-komercyjny-prosimy-bez-kolejki,id,t.html.uk_UA
dc.relation.urihttp://dx.doi.org/10.1108/08858629810226645uk_UA
dc.relation.urihttps://home.kpmg.com/pl/pl/home/media/press-releases/2017/04/jak-poprawic-jakosc-zwiekszajac-przejrzystosc-systemu-opieki-zdrowotnej.html.uk_UA
dc.relation.urihttp://www.korektorzdrowia.pl/barometr/uk_UA
dc.subjectзацікавлені сторони (стейкхолдери) системи охорони здоров'яuk_UA
dc.subjectзадоволеність зацікавлених сторінuk_UA
dc.subjectмедичні послугиuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectsatisfaction of interested partiesuk_UA
dc.subjectstakeholders of the system (stakeholders) of health careuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectmedical servicesuk_UA
dc.subjectзаинтересованные стороны системы (стейкхолдеры) здравоохраненияuk_UA
dc.subjectудовлетворенность заинтересованных сторонuk_UA
dc.subjectмедицинские услугиuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.titleЯкість і задоволення стейкхолдерів системи охорони здоров'я Польщіuk_UA
dc.title.alternativeQuality and satisfaction of the stakeholders in the health care system of Polanduk_UA
dc.title.alternativeYakist i zadovolennia steikkholderiv systemy okhorony zdorovia Polshchiuk_UA
dc.title.alternativeКачество и удовлетворенности стейхолдеров сторон системы здравоохранения Польшиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages14-
dc.subject.udc338.24:614.2uk_UA
dc.relation.referencesАпопій В. В. Організація і технологія надання послуг: навч. посібник / В. В. Апопій, І. І. Олексин, Н. О. Шутовська, Т. В. Футало / За ред. В. В. Апопія. – К. : ВЦ «Академія», 2006. – 312 с.uk_UA
dc.relation.referencesБіловодська О. А. Оцінка стратегій розвитку виробничих підприємств як основа для їх корпоративної реформації / Економічне обґрунтування реінжинірингу бізнес-процесів виробничих підприємств: монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Л. М. Таранюка. – Суми: ВВП «Мрія-1», 2010. – С. 198 – 213.uk_UA
dc.relation.referencesГайдаєнко О. В. Стейкхолдери медичних проектів [Текст] / О. В. Гайдаєнко, К. В. Кошкин // Управління проектами та розвиток виробництва : Зб. наук. праць. Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля. –2016.-№2(58). –С. 12–18.uk_UA
dc.relation.referencesКотлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг; – 2.европ.изд. - М. и др. : Вильямс, 2000. - 943 с.uk_UA
dc.relation.referencesМаркс К. Сочинения, 2-е изд. Т. 26. Ч. 1 / К. Маркс, Ф. Энгельс. – М. : Государственное изд-во политической литературы, 1962. – 509 с.uk_UA
dc.relation.referencesХаксевер К. Управление и организация в сфере услуг. Теория и практика / К. Хаксевер, Б. Рендер, Р. Рассел, Р. Мердик. – СПб., 2002. – 752 с.uk_UA
dc.relation.referencesAdamczyk Jadwiga. 2009. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw. PWN, Warszawa, s. 57.uk_UA
dc.relation.referencesBartkowiak Grażyna. 2017. Geneza i teoretyczna podstawy zarządzania zasobami ludzkimi, w: Podstawy zarządzania zakładem opieki. Warszawa.uk_UA
dc.relation.referencesFilek Janina. 2006. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Tylko moda czy nowy model prowadzenia działalności gospodarczej. Kraków: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.uk_UA
dc.relation.referencesFrączkiewicz-Wronka Aldona, Wronka Martyna, Kotowski Przemysław, Koncentracja na zewnętrznym otoczeniu jednostki ochrony zdrowia –wyznaczanie kierunków działania przez przywódcę, w: Przywództwo w ochronie zdrowia. Idee i instrumenty, Aldona Frączkiewicz-Wronka, Agata Austin-Tynda (red.), Wolters Kluwer. 2009. Polska.uk_UA
dc.relation.referencesFreeman E. (2010). Strategic Management: A Stakeholder Approach. Cambridge University Press.uk_UA
dc.relation.referencesGłówny Urząd Statystyczny. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w gospodarce narodowej w latach 1950-2017 https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/rynek-pracy/pracujacy-zatrudnieni-wynagrodzenia-koszty-pracy/przecietne-miesieczne-wynagrodzenie-w-gospodarce-narodowej-w-latach-1950-2016,2,1.html. Data odczytywania: Kwiecień 20, 2017.uk_UA
dc.relation.referencesGłówny Urząd Statystyczny. Zdrowie i ochrona zdrowia w 2015 roku, http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/zdrowie/zdrowie/zdrowie-i-ochrona-zdrowia-w-2015-roku,1,6.html. Data odczytywania: Marzec 02, 2017.uk_UA
dc.relation.referencesGórska Anna. Szpital im. Rydygiera: pacjent komercyjny? Prosimy bez kolejki http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/510177,szpital-im-rydygiera-pacjent-komercyjny-prosimy-bez-kolejki,id,t.html. Data odczytywania: Wrzesień 23, 2017.uk_UA
dc.relation.referencesGronroos, C. (1998), "Marketing Services: The Case of a Missing Product," Journal of Business and Industrial Marketing, 13 (415), 322-38. http://dx.doi.org/10.1108/08858629810226645. Data odczytywania: Wrzesień 29, 2017. https://doi.org/10.1108/08858629810226645uk_UA
dc.relation.referencesGwarek H. (2002) Sterowanie jakością w przedsiębiorstwie, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.uk_UA
dc.relation.referencesHill T. P. On Goods and Services / T. P. Hill // Review of income and Wealth. – 1977. – December. – Vol. 23. – P. 320, с.315-338. https://doi.org/10.1111/j.1475-4991.1977.tb00021.xuk_UA
dc.relation.referencesJak poprawić jakość zwiększając przejrzystość systemu opieki zdrowotnej? https://home.kpmg.com/pl/pl/home/media/press-releases/2017/04/jak-poprawic-jakosc-zwiekszajac-przejrzystosc-systemu-opieki-zdrowotnej.html. Data odczytywania: Kwiecień 13, 2017.uk_UA
dc.relation.referencesJan Paweł II, Encyklika „Centesimu Annus”. 1998. Katolicki Uniwersytet Lubelski, Lublin.uk_UA
dc.relation.referencesKiliński Antoni. Jakość. 1979. Warszawa: Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, s. 13.uk_UA
dc.relation.referencesKopycińska Danuta, Koncepcja społecznej odpowiedzialności firmy – poezja teorii i proza życia, w: Etyka biznesu w działaniu. Doświadczenia i perspektywy, W. Gasparski, J. Dietl (red.). 2001. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.uk_UA
dc.relation.referencesKroik Janusz, Malara Zbigniew, CSR i zrównoważony rozwój w warunkach silnej konkurencji, w: Zeszyty Naukowe XXV, red. Janusz Kroik, Zbigniew Malara, Janusz Gołota. 2011. Ostrołęka: Ostrołęckie Towarzystwo Naukowe im. Adama Chętnika.uk_UA
dc.relation.referencesParasuraman Parsu, Berry Leonard and Zeithaml Valarie, „Perceived Service Qualtiy as a Customer-Based Performance Measure: An Empirical Examination of Organizational Barriers Using an Extended Service Quality Model,” Human Resource Management, Fall 1991. https://doi.org/10.1002/hrm.3930300304uk_UA
dc.relation.referencesPost James, Preston Lee, Sachs Sybille, Redefining the corporation: Stakeholder management and organizational wealth, 2002.uk_UA
dc.relation.referencesRaport WHC pt. „Czas i jakość prywatnych świadczeń medycznych - diagnostyka” nr 17/2/08/2017 http://www.korektorzdrowia.pl/barometr/. Data odczytywania: Kwiecień 23, 2017.uk_UA
dc.relation.referencesRaporty „Narodowy rachunek zdrowia za lata 2008 – 2015”, Główny Urząd Statystyczny.uk_UA
dc.relation.referencesRok Bolesław, Odpowiedzialny biznes w nieodpowiedzialnym świecie. 2004. Warszawa: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.uk_UA
dc.relation.referencesSay, J.-B. (1971), A Treatise on Political Economy, August M. Kelley, Ney York, 488 s.uk_UA
dc.relation.referencesSkrzypek Elżbieta: Jakość i efektywność. 2000. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.uk_UA
dc.relation.referencesStoner James, Edward Freeman, Gilbert Daniel. 1999. Kierowanie, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.uk_UA
dc.relation.referencesSzałkowski Adam, Efektywność jako kryterium rozwoju potencjału pracy, w: Doskonalenie systemów zarządzania w społeczeństwie informacyjnym. 2006. Adam Sabryła (red.), Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, t. 2.uk_UA
dc.relation.referencesenApopii, V. V., Oleksyn, I. I., Shutovska, N. O. & Futalo, T. V. (2006). Orhanizatsiia i tekhnolohiia nadannia posluh: navch. Posibnyk [Organization and technology of providing services: a manual]. Kiev: Akademiia. (in Ukrainian).uk_UA
dc.relation.referencesenBilovodska, O. A. & Taraniuk, L. M. (2010). Otsinka stratehii rozvytku vyrobnychykh pidpryiemstv yak osnova dlia yikh korporatyvnoi reformatsii / Ekonomichne obgruntuvannia reinzhynirynhu biznes-protsesiv vyrobnychykh pidpryiemstv: monohrafiia [Assessment of the strategies of development of industrial enterprises as a basis for their corporate reformation / Economic substantiation of reengineering business processes of manufacturing enterprises: a monograph]. Sumy. Mriia-1. (in Ukrainian).uk_UA
dc.relation.referencesenHaidaienko, O. V. & Koshkyn, K. V. (2016). Steikkholdery medychnykh proektiv [Sickholder of medical projects]. Luhansk: SNU im. V.Dalia. (in Ukrainian).uk_UA
dc.relation.referencesenKotler, F., Armstrong, G., Sonders, D. & Vong, V. (2000). Osnovy marketinga [Basics of marketing]. Moscow: Vilyams. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenMarks, K. & Engels, F. (1962). Sochineniya [Compositions]. Moscow: Gosudarstvennoe izdatelstvo politicheskoy literatury. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenKhaksever, K., Render, B., Rassel, R. & Merdik, R. (2002). Upravlenie i organizatsiya v sfere uslug. Teoriya i praktika [Management and organization in the service sector. Theory and practice]. Sankt-Peterburg. (in Russian).uk_UA
dc.relation.referencesenAdamczyk, J. (2009). Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw. PWN, Warszawa.uk_UA
dc.relation.referencesenBartkowiak, G. (2017). Geneza i teoretyczna podstawy zarządzania zasobami ludzkimi, w: Podstawy zarządzania zakładem opieki. Warszawa.uk_UA
dc.relation.referencesenFilek J. (2006). Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Tylko moda czy nowy model prowadzenia działalności gospodarczej. Kraków: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.uk_UA
dc.relation.referencesenFrączkiewicz-Wronka, A., Wronka, M. & Kotowski P. (2009). Koncentracja na zewnętrznym otoczeniu jednostki ochrony zdrowia – wyznaczanie kierunków działania przez przywódcę, w: Przywództwo w ochronie zdrowia. Idee i instrumenty. Polska.uk_UA
dc.relation.referencesenFreeman E. (2010). Strategic Management: A Stakeholder Approach. Cambridge University Press. https://doi.org/10.1017/CBO9781139192675uk_UA
dc.relation.referencesenGłówny Urząd Statystyczny. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w gospodarce narodowej w latach 1950-2017 (2018) available at: https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/rynek-pracy/pracujacy-zatrudnieni-wynagrodzenia-koszty-pracy/przecietne-miesieczne-wynagrodzenie-w-gospodarce-narodowej-w-latach-1950-2017,2,1.html (accessed 20 April 2018).uk_UA
dc.relation.referencesenGłówny Urząd Statystyczny. Zdrowie i ochrona zdrowia w 2015 roku (2017) available at: http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/zdrowie/zdrowie/zdrowie-i-ochrona-zdrowia-w-2015-roku,1,6.html (accessed 2 May 2017).uk_UA
dc.relation.referencesenGórska A. Szpital im. Rydygiera: pacjent komercyjny? Prosimy bez kolejki (2012) available at: http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/510177,szpital-im-rydygiera-pacjent-komercyjny-prosimy-bez-kolejki,id,t.html (accessed 23 September 2017).uk_UA
dc.relation.referencesenGronroos, C. "Marketing Services: The Case of a Missing Product," Journal of Business and Industrial Marketing (1998) available at: http://dx.doi.org/10.1108/08858629810226645 (accessed 29 September 2017). https://doi.org/10.1108/08858629810226645uk_UA
dc.relation.referencesenGwarek H. (2002) Sterowanie jakością w przedsiębiorstwie, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.uk_UA
dc.relation.referencesenHill T. P. On Goods and Services / T. P. Hill // Review of income and Wealth. – 1977. – December. – Vol. 23. – P. 320, с.315-338. https://doi.org/10.1111/j.1475-4991.1977.tb00021.xuk_UA
dc.relation.referencesenJak poprawić jakość zwiększając przejrzystość systemu opieki zdrowotnej? (2017) available at: https://home.kpmg.com/pl/pl/home/media/press-releases/2017/04/jak-poprawic-jakosc-zwiekszajac-przejrzystosc-systemu-opieki-zdrowotnej.html (accessed 13 April 2017).uk_UA
dc.relation.referencesenJan Paweł II, Encyklika „Centesimu Annus”. 1998. Katolicki Uniwersytet Lubelski, Lublin.uk_UA
dc.relation.referencesenKiliński A. Jakość (1979). Warszawa: Wydawnictwo Naukowo-Techniczne.uk_UA
dc.relation.referencesenKopycińska D., Gasparski W., Dietl J. (2001). Koncepcja społecznej odpowiedzialności firmy – poezja teorii i proza życia, w: Etyka biznesu w działaniu. Doświadczenia i perspektywy. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.uk_UA
dc.relation.referencesenKroik Janusz, Malara Zbigniew, CSR i zrównoważony rozwój w warunkach silnej konkurencji, w: Zeszyty Naukowe XXV, red. Janusz Kroik, Zbigniew Malara, Janusz Gołota. 2011. Ostrołęka: Ostrołęckie Towarzystwo Naukowe im. Adama Chętnika.uk_UA
dc.relation.referencesenParasuraman Parsu, Berry Leonard and Zeithaml Valarie, „Perceived Service Qualtiy as a Customer-Based Performance Measure: An Empirical Examination of Organizational Barriers Using an Extended Service Quality Model,” Human Resource Management, Fall 1991. https://doi.org/10.1002/hrm.3930300304uk_UA
dc.relation.referencesenPost James, Preston Lee, Sachs Sybille, Redefining the corporation: Stakeholder management and organizational wealth, 2002.uk_UA
dc.relation.referencesenRaport WHC pt. „Czas i jakość prywatnych świadczeń medycznych - diagnostyka” (2017) nr 17/2/08/2017 available at: http://www.korektorzdrowia.pl/barometr/ (accessed 23 April 2017).uk_UA
dc.relation.referencesenRaporty „Narodowy rachunek zdrowia za lata 2008 – 2015”, Główny Urząd Statystyczny.uk_UA
dc.relation.referencesenRok Bolesław, Odpowiedzialny biznes w nieodpowiedzialnym świecie. 2004. Warszawa: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.uk_UA
dc.relation.referencesenSay, J.-B. (1971), A Treatise on Political Economy, August M. Kelley, Ney York, 488 s.uk_UA
dc.relation.referencesenSkrzypek Elżbieta: Jakość i efektywność. 2000. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.uk_UA
dc.relation.referencesenStoner James, Edward Freeman, Gilbert Daniel. 1999. Kierowanie, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.uk_UA
dc.relation.referencesenSzałkowski Adam, Efektywność jako kryterium rozwoju potencjału pracy, w: Doskonalenie systemów zarządzania w społeczeństwie informacyjnym. 2006. Adam Sabryła (red.), Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, t. 2.uk_UA
dc.identifier.citationenMachuga, N. (2018). Yakist i zadovolennia steikkholderiv systemy okhorony zdorovia Polshchi [Quality and satisfaction of the stakeholders in the health care system of Poland]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 18, no. 1, pp. 88-101. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18mnzozp.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2018.01.088-
dc.subject.jelH111uk_UA
dc.contributor.affiliationШкола Вища ім. Павла Влодковіца в Плоцку, вул. Кілінскєго 12, Плоцк, 09-402, Польща e-mail: nadiya.machuga@gmail.com д.е.н., професор факультету управлінняuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(18)-
dc.citation.spage88-
dc.citation.epage101-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2018, Випуск 1(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18mnzozp.djvu741,71 kBDjVuПереглянути/відкрити
18mnzozp__COVER.png470,69 kBimage/pngПереглянути/відкрити
18mnzozp.pdfЯкість і задоволення стейкхолдерів системи охорони здоров'я Польщі1,32 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.