Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21835

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКукурудза, О.
dc.contributor.authorKukurudza, O.
dc.coverage.temporal25-26 квітня 2017 року
dc.coverage.temporal25-26 April 2017
dc.date.accessioned2017-07-26T18:09:57Z-
dc.date.available2017-07-26T18:09:57Z-
dc.date.created2017-04-25
dc.date.issued2017-04-25
dc.identifier.citationКукурудза О. Мотивація туристів / Кукурудза О. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 79–81. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21835-
dc.format.extent79-81
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.relation.ispartofAbstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
dc.subjectтуризм
dc.subjectтурист
dc.subjectтуристичні послуги
dc.subjectтуристична мотивація
dc.subjectподорож
dc.subjecttourism
dc.subjecttourist
dc.subjecttravel services
dc.subjecttravel motivation
dc.subjecttravel
dc.titleМотивація туристів
dc.title.alternativeMotivation of tourists
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc338.482
dc.subject.udc159.9
dc.relation.references1. Городня ТА. Економіка туризму: теорія і практика: Навчальний посібник / Городня ТА., Щербак А.Ф. –К.: Кондор-Видавництво, 2012. – 436с.
dc.relation.references2. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О.О. Любіцева. – К. : Альтерпрес, 2002. – 436 с.
dc.relation.references3. Правик Ю.М. Маркетинг туризму : підручник / Ю.М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303 с.
dc.relation.references4. Шканова О.М. Маркетинг послуг : Навч. посіб. / О.М. Шканова. – К. : Кондор, 2008. – 304 с.
dc.relation.referencesen1. Horodnia TA. Ekonomika turyzmu: teoriia i praktyka: Navchalnyi posibnyk, Horodnia TA., Shcherbak A.F. –K., Kondor-Vydavnytstvo, 2012, 436p.
dc.relation.referencesen2. Liubitseva O.O. Rynok turystychnykh posluh (heoprostorovi aspekty), O.O. Liubitseva, K. : Alterpres, 2002, 436 p.
dc.relation.referencesen3. Pravyk Yu.M. Marketynh turyzmu : pidruchnyk, Yu.M. Pravyk, K. : Znannia, 2008, 303 p.
dc.relation.referencesen4. Shkanova O.M. Marketynh posluh : tutorial, O.M. Shkanova, K. : Kondor, 2008, 304 p.
dc.identifier.citationenKukurudza O. (2017) Motyvatsiia turystiv [Motivation of tourists]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 79-81 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationКам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
dc.contributor.affiliationKamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.volume2
dc.citation.spage79
dc.citation.epage81
dc.citation.conferenceⅩ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.