Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21045

Назва: Рекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської області
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Міщук, Оксана Іванівна
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Рекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської області / Голда Н. М., Міщук О. І. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 55–78.
Bibliographic description: Holda N. M., Mishchuk O. I. (2017) Reklamna diialnist pidpryiemstv turystychnoi haluzi Ternopilskoi oblasti. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 55-78 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Журнал/збірник: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Дата публікації: 21-лют-2017
Дата внесення: 9-чер-2017
Видавництво: ФО-П Шпак В. Б
FO-P Shpak V. B
Кількість сторінок: 24
Діапазон сторінок: 55-78
Початкова сторінка: 55
Кінцева сторінка: 78
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21045
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Перелік літератури: 1. Атанасова Л. Маркетинговые исследования в туризма/ Атанасова Л. – Бургас: Селекта, 1998. – 271 с.
2. Голда Н.М. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності /Н.М. Голда// Науковий журнал. Галицький економічний вісник. № 1 (22), 2010. С. 171-182.
3. Голда Н.М. Принципи стратегічного маркетингу у сфері туристичного бізнесу // Галицький економічний вісник. – Тернопіль, 2008.– №6 (21) 60-64.
4. Каневский Е.М. Эффект рекламы/ Каневский Е.М. – М.: Экономика, 1980. – 176 с.
References: 1. Atanasova L. Marketinhovye issledovaniia v turizma/ Atanasova L, Burhas: Selekta, 1998, 271 p.
2. Holda N.M. Metody ekonomichnoho analizu v reklamnii diialnosti /N.M. Holda// Naukovyi zhurnal. Galician economic bulletin. No 1 (22), 2010. P. 171-182.
3. Holda N.M. Pryntsypy stratehichnoho marketynhu u sferi turystychnoho biznesu, Galician economic bulletin, Ternopil, 2008, No 6 (21) 60-64.
4. Kanevskii E.M. Effekt reklamy/ Kanevskii E.M, M., Ekonomika, 1980, 176 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.