Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуциків, Іванна-
dc.date.accessioned2017-06-06T11:44:34Z-
dc.date.available2017-06-06T11:44:34Z-
dc.date.issued2017-05-31-
dc.date.submitted2017-03-
dc.identifier.citationЛуциків І. Формування методичного підходу до вибору напрямків активізації інноваційної діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Іванна Луциків // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2017. — Вип. 1 (16). — С. 102- 112. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17lividp.pdf.en_US
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20906-
dc.descriptionSupplementary data associated with this article can be found, in the online version, at http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17lividp.pdfen_US
dc.description.abstractРозроблено теоретико-методичний підхід та двовимірну матрицю позиціювання для вибору оптимального напрямку активізації інноваційної діяльності, що забезпечуватиме розвиток підприємства в потрібному напрямку з адекватною реакцією на зміни зовнішнього та внутрішнього середовища.en_US
dc.description.abstractРазработаны теоретико-методический подход и двухмерная матрица позиционирования для выбора оптимального направления активизации инновационной деятельности, что обеспечить развитие предприятий в нужном направлении с адекватной реакцией на изменения внешней и внутренней среды.en_US
dc.description.abstractA theoretical-methodological approach and two-dimensional positioning matrix were developed to choose the best way of innovative activities accelerating in order to provide the enterprise development in the proper direction with an adequate response to changes of external and internal environment.en_US
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.en_US
dc.format.extent102-112-
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)en_US
dc.relation.ispartofseries;10-
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17lividp.pdfen_US
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectстратегічний розвитокen_US
dc.subjectефективність інноваційної діяльностіen_US
dc.subjectінтегральний показникen_US
dc.subjectактивізація інноваційної діяльностіen_US
dc.subjectинновацияen_US
dc.subjectстратегическое развитиеen_US
dc.subjectинтегральный показательen_US
dc.subjectэффективность инновационной деятельностиen_US
dc.subjectактивизация инновационной деятельностиen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjecteffectiveness of innovative activitiesen_US
dc.subjectintegral indexen_US
dc.subjectstrategic developmenten_US
dc.subjectactivation of innovative activitiesen_US
dc.titleФормування методичного підходу до вибору напрямків активізації інноваційної діяльності підприємствen_US
dc.title.alternativeФормирование методического подхода для выбора направлений активизации инновационной деятельности предприятийen_US
dc.title.alternativeMethodological approach development for choosing the ways of activation of enterprises innovative activitiesen_US
dc.title.alternativeFormuvannia metodychnoho pidkhodu do vyboru napriamkiv aktyvizatsii innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstven_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»en_US
dc.coverage.placenameТернопільen_US
dc.format.pages11-
dc.subject.udc330.341.1en_US
dc.relation.references1. Активізація інноваційної діяльності: організаційно-правове та соціально-економічне забезпечення / [О.І. Амоша, В.П. Антонюк, А.І. Землянкін, О.Ф. Новікова та ін.]; за ред. О.І. Амоші. – Донецьк: НАН України. Ін-т економіки пром., 2007. – 328 с.en_US
dc.relation.references2. Андрушків Б.М. Прикладні аспекти ринку інновацій: [навч. посібник] / Б.М. Андрушків, Л.М. Мельник, Л.Я. Малюта. – Тернопіль: ТНТУ, 2010. – 160 с.en_US
dc.relation.references3. Бажал Ю.М. Економічна теорія технологічних змін: [навч. посібник] / Юрій Миколайович Бажал. – К.: Заповіт, 1996. – 238 с.en_US
dc.relation.references4. Водачек Л. Стратегия управления инновациями на предприятии / Л. Водачек, О. Водачкова. – М.: Экономика, 1989. – 167 с.en_US
dc.relation.references5. Денисенко М.П. Стратегічна місія інноваційної діяльності та шляхи її активізації в Україні / М.П. Денисенко, Я.В. Риженко // Проблеми науки. – 2007. – № 6. – С. 10-16.en_US
dc.relation.references6. Кирич Н.Б. Інноваційна діяльність підприємств та організацій як метод стабілізації економіки регіонів України / Б.М. Андрушків, Н.Б. Кирич, О.Б Погайдак // Вісник економічної науки України. – 2009. – №1 (15). – С. 23-25.en_US
dc.relation.references7. Коюда В.О. Інноваційна діяльність підприємства та оцінка її ефективності: [монографія] / В.О. Коюда, Л.А. Лисенко. – Харків: ІНЖЕК, 2010. – 224 с.en_US
dc.relation.references8. Луциків І.В. Методичні засади оцінювання рівня активізації інноваційної діяльності підприємства / І.В. Луциків // Проблеми науки. – 2012. – № 8. – С. 13-20.en_US
dc.relation.references9. Пригожин А.И. Нововведения: стимулы и препятствия / Аркадий Ильич Пригожин. – М.: Политиздат, 1989. – 270 с.en_US
dc.relation.references10. Санто Б. Инновация как средство экономического развития / Б. Санто – М.: Прогрес, 1990. – 295 с.en_US
dc.relation.referencesen1. Amosha O.I., Antonyuk V.P., Zemlyankin A.I., Novikova O.F. (2007). Aktyvizatsiya innovatsiynoyi diyal'nosti: orhanizatsiyno-pravove ta sotsial'no-ekonomichne zabezpechennya [Activation of innovation activities: the legal and socio-economic support]. Donets'k: NAN Ukrayiny. In-t ekonomiky prom. [in Ukrainian].en_US
dc.relation.referencesen2. Andrushkiv B.M., Mel'nyk L.M., Malyuta L.Ya. (2010). Prykladni aspekty rynku innovatsiy [Applied aspects of market innovation]. Ternopil': TNTU [in Ukrainian].en_US
dc.relation.referencesen3. Bazhal Yu.M. (1996). Ekonomichna teoriya tekhnolohichnykh zmin [The economic theory of technological change]. Zapovit [in Ukrainian].en_US
dc.relation.referencesen4. Vodachek L., Vodachkova O. (1989). Stratehyya upravlenyya ynnovatsyyamy na predpryyatyy [Strategy of management innovation on the enterprise]. M.: Эkonomyka [in Russian].en_US
dc.relation.referencesen5. Denysenko M.P., Ryzhenko Ya.V. (2007). Stratehichna misiya innovatsiynoyi diyal'nosti ta shlyakhy yiyi aktyvizatsiyi v Ukrayini [The strategic mission of innovation activity and ways to intensify activation in Ukraine]. Problemy nauky, 6, 10-16 [in Ukrainian].en_US
dc.relation.referencesen6. Kyrych N.B., Andrushkiv B.M., Pohaydak O.B. (2009). Innovatsiyna diyal'nist' pidpryyemstv ta orhanizatsiy yak metod stabilizatsiyi ekonomiky rehioniv Ukrayiny [Innovative activities of enterprises and organizations as a method to stabilize the economy of Ukraine's regions]. Visnyk ekonomichnoyi nauky Ukrayiny, 1 (15), 23-25 [in Ukrainian].en_US
dc.relation.referencesen7. Koyuda V.O., Lysenko L.A. (2010). Innovatsiyna diyal'nist' pidpryyemstva ta otsinka yiyi efektyvnosti [Innovative activities of the company and its evaluation]. Kharkiv: INZhEK [in Poland].en_US
dc.relation.referencesen8. Lutsykiv I.V. (2012). Metodychni zasady otsinyuvannya rivnya aktyvizatsiyi innovatsiynoyi diyal'nosti pidpryyemstva [Methodical principles of evaluation of level of activation of innovative activity of enterprise]. Problemy nauky, 8, 13-20 [in Ukrainian].en_US
dc.relation.referencesen9. Pryhozhyn A.Y. (1989). Novovvedenyya: stymuly y prepyatstviya [Innovation: incentives and disincentives]. M.: Polytyzdat [in Russian].en_US
dc.relation.referencesen10. Santo B. (1990). Innovatsiya kak sredstvo эkonomycheskoho razvytyya [Innovation as a tool for economic development]. M.: Prohres [in Russian].en_US
dc.identifier.citationenLutsykiv, I. (2017). Formuvannia metodychnoho pidkhodu do vyboru napriamkiv aktyvizatsii innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstv [Methodological approach development for choosing the ways of activation of enterprises innovative activities]. Socio-Economic Problems and the State. 16 (1), 102-112. http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17lividp.pdfen_US
dc.subject.jelO31en_US
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна, e-mail: ivanna0287@mail.ru, к.е.н., асистен, кафедра менеджменту у виробничій сферіen_US
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(16)-
dc.citation.spage102-
dc.citation.epage112-
dc.coverage.countryUAen_US
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2017, Випуск 1(16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17lividp.pdfFormuvannia metodychnoho pidkhodu do vyboru napriamkiv aktyvizatsii innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstv1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
002_contents_2017_1_16.pdfContent767,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Tytul_2017_1_16.pdfTytul834,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.