Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМачуга, Роман-
dc.date.accessioned2017-06-06T07:33:32Z-
dc.date.available2017-06-06T07:33:32Z-
dc.date.issued2017-05-31-
dc.date.submitted2017-03-
dc.identifier.citationМачуга Р. Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в анкетних дослідженнях у вищій освіті [Електронний ресурс] / Роман Мачуга // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2017. — Вип. 1 (16). — С. 61- 71. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17mriuvo.pdf.en_US
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20902-
dc.descriptionSupplementary data associated with this article can be found, in the online version, at http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17mriuvo.pdfen_US
dc.description.abstractУ вищій освіті досить часто використовуються методи анкетування з метою дослідження думки студентів і викладачів щодо якості навчання, управління навчальним закладом, оцінки рівня проведення занять. Такі дослідження проводяться із застосуванням паперових або ж електронних анкет. Анкетування паперове вимагає значних затрат часу і праці для підготовки, проведення і опрацювання результатів. Проте існуючі електронні анкети вимагають застосування спеціалізованого програмного забезпечення і використання послуг фахівців з інформатики. У статті запропоновано використання сучасних інтернет-технологій для ефективної підготовки, проведення і опрацювання результатів анкетних досліджень. Представлено результати застосування запропонованих технологій анкетування при проведенні пілотного дослідження серед студентів 1-2 років навчання в Тернопільському національному економічному університеті.en_US
dc.description.abstractВ высшем образовании часто используются методы анкетирования с целью исследования мнения студентов и преподавателей относительно качества образования, управления образовательным учреждением, оценки уровня проведения занятий. Такие исследования проводятся с использованием бумажных или же электронных анкет. Бумажное анкетирование требует значительных затрат времени и труда для подготовки, проведения и обработки результатов. Однако существующие электронные анкеты требуют применения специализированного программного обеспечения и использования услуг специалистов с информатики. В статье предложено использование современных интернет - технологий для эффективной подготовки, проведения и обработки результатов анкетных исследований. Представлено результаты использования предложенных технологий анкетирования при проведении пилотного исследования среди студентов 1-2 годов обучения в Тернопольском национальном экономическом университете.en_US
dc.description.abstractSurvey research is applied very often in higher education aimed at students and teachers opinion about quality of education, management of university and evaluation of classes level. This research is done by using paper or electronic questionnaires. The paper surveys take much time and work to be prepared, performed and the results to be analyzed. On the other side, the electronic surveys need using the specialized software and the services of IT specialists. The modern Internet technology has been proposed by the author to be used for effective preparation, conducting and results analysis of surveys. The results of implementation of the proposed technology in Ternopil National Economic University pilot survey among the students of 1-2 years of study have been presented.en_US
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.en_US
dc.format.extent61-71-
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)en_US
dc.relation.ispartofseries;6-
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17mriuvo.pdfen_US
dc.relation.urihttp://www.pwsz.krosno.pl/gfx/pwszkrosno/userfiles/sylwia.gunia/jk/losy_absolwentow_2014_str_int.pdfen_US
dc.relation.urihttp://phavi.umcs.pl/at/attachments/2014/0327/082502-raport-ankieta-dla-przyjetych-na-i-rok.pdfen_US
dc.relation.urihttps://mfiles.pl/pl/index.php/Badanie_pilotażoween_US
dc.relation.urihttp://phavi.umcs.pl/at/attachments/2016/0108/131826-aoz-raport-14-15.pdfen_US
dc.relation.urihttps://docs.google.com/forms/d/1EISooB5KF3YKtHRshZXbmABxVqpGxHyf4F9KfuLiLhI/viewanalyticsen_US
dc.relation.urihttp://sbsp.up.krakow.pl/article/download/879/pdfen_US
dc.relation.urihttp://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-11-613_en.htm?locale=fren_US
dc.relation.urihttp://www.jakosc.uj.edu.pl/documents/1609422/456c5737-21cc-4ccb-aa5f-c38b8219f392en_US
dc.relation.urihttp://brjk.amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0004/286546/nauczyciele2015.pdfen_US
dc.relation.urihttp://gs.statcounter.com/#mobile_os-PL-monthly-201503-201603-baren_US
dc.relation.urihttp://gs.statcounter.com/#mobile_os-UA-monthly-201503-201603-baren_US
dc.relation.urihttp://www.cpp.amu.edu.pl/pdf/SSW2020_strategia.pdfen_US
dc.relation.urihttp://arkusz.uwm.edu.pl/en_US
dc.relation.urihttps://support.google.com/docs/answer/87809?hl=pl&ref_topic=6063584en_US
dc.relation.urihttp://eacea.ec.europa.eu/Education/eurydice/documents/thematic_reports/091PL.pdfen_US
dc.relation.urihttp://goo.gl/forms/i6TxUEQR9Ken_US
dc.subjectхмарні технологіїen_US
dc.subjectелектронний і паперовий формуляриen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectякість навчанняen_US
dc.subjectуправління навчальним закладомen_US
dc.subjectанкетні дослідженняen_US
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииen_US
dc.subjectэлектронный и бумажный формулярыen_US
dc.subjectуправление образовательным учреждениемen_US
dc.subjectанкетные исследованияen_US
dc.subjectкачество образованияen_US
dc.subjectоблачные технологииen_US
dc.subjectinformation and communication technologyen_US
dc.subjectmanagement of universityen_US
dc.subjectcloud technologyen_US
dc.subjectsurvey researchen_US
dc.subjectquality of educationen_US
dc.subjectelectronic and paper forms of surveyen_US
dc.titleЗастосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в анкетних дослідженнях у вищій освітіen_US
dc.title.alternativeПрименение современных информационно-коммуникационных технологий в анкетных исследованиях в высшем образованииen_US
dc.title.alternativeModern information-communication technology use at surveys in higher educationen_US
dc.title.alternativeZastosuvannia suchasnykh informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v anketnykh doslidzhenniakh u vyshchii osvitien_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»en_US
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяen_US
dc.format.pages11-
dc.subject.udc004.9:378.1en_US
dc.relation.references1. Analiza losów zawodowych absolwentów PWSZ w Krośnie - absolwenci 2014. http://www.pwsz.krosno.pl/gfx/pwszkrosno/userfiles/sylwia.gunia/jk/losy_absolwentow_2014_str_int.pdf (доступ 31.03.2016).en_US
dc.relation.references2. Ankieta dla Przyjętych na Pierwszy Rok Studiów na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Raport z badania. http://phavi.umcs.pl/at/attachments/2014/0327/082502-raport-ankieta-dla-przyjetych-na-i-rok.pdf (доступ 02.03.2016).en_US
dc.relation.references3. Badanie pilotażowe [w:] Encyklopedia zarządzania. https://mfiles.pl/pl/index.php/Badanie_pilotażowe (доступ 31.03.2016).en_US
dc.relation.references4. Current problems of university management. Edited by T. Wawak. Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków, 2013, 218 p.en_US
dc.relation.references5. Jakość Zajęć Dydaktycznych w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Raport z badania Ankieta Oceny Zajęć w roku akademickim 2014/2015. http://phavi.umcs.pl/at/attachments/2016/0108/131826-aoz-raport-14-15.pdf (доступ 02.03.2016).en_US
dc.relation.references6. Kołakowska J. Badanie potrzeb użytkowników biblioteki. http://sbsp.up.krakow.pl/article/download/879/pdf (доступ 31.03.2016).en_US
dc.relation.references7. Modernising higher education – facts and figures, Brussels, 2011, http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-11-613_en.htm?locale=fr (доступ 04.09.2015).en_US
dc.relation.references8. Przewodnik po działaniach projakościowych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego. http://www.jakosc.uj.edu.pl/documents/1609422/456c5737-21cc-4ccb-aa5f-c38b8219f392 (доступ 03.03.2016).en_US
dc.relation.references9. Raport z badania jakości kształcenia przeprowadzonego wśród nauczycieli akademickich UAM. http://brjk.amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0004/286546/nauczyciele2015.pdf (доступ 31.03.2016).en_US
dc.relation.references10. StatCounter Global Stats. Top 8 Mobile Operating Systems in Poland from Mar 2015 to Mar 2016. http://gs.statcounter.com/#mobile_os-PL-monthly-201503-201603-bar (доступ 02.04.2016).en_US
dc.relation.references11. StatCounter Global Stats. Top 8 Mobile Operating Systems in Ukraine from Mar 2015 to Mar 2016. http://gs.statcounter.com/#mobile_os-UA-monthly-201503-201603-bar (доступ 02.04.2016).en_US
dc.relation.references12. Strategia rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce do 2020 roku. Raport cząstkowy przygotowany przez konsorcjum Ernst & Young Business Advisory, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, 2010, http://www.cpp.amu.edu.pl/pdf/SSW2020_strategia.pdf (доступ 31.03.2016).en_US
dc.relation.references13. System Okresowej Oceny Nauczyciela Akademickiego. http://arkusz.uwm.edu.pl/ (доступ 31.03.2016).en_US
dc.relation.references14. Tworzenie ankiety w Formularzach Google. https://support.google.com/docs/answer/87809?hl=pl&ref_topic=6063584 (доступ 03.04.2016).en_US
dc.relation.references15. Wawak T., Jakość zarządzania w szkołach wyższych, Wydawnictwo UJ, Kraków, 2012.en_US
dc.relation.references16. Wawak T., Nowe trendy w zarządzaniu w szkolnictwie wyższym – uwarunkowania i specyfika w Polsce [w:] T. Wawak (red.), Komunikacja i jakość w zarządzaniu, Tom II, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków, 2010.en_US
dc.relation.references17. Wyzwania zarządzania jakością w szkołach wyższych. Pod red. naukową T. Wawaka. Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2011, 400 p.en_US
dc.relation.references18. Zarządzanie szkolnictwem wyższym w Europie. Strategie, struktury, finansowanie i kadra akademicka. Wyd. Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. Warszawa, 2009, http://eacea.ec.europa.eu/Education/eurydice/documents/thematic_reports/091PL.pdf (доступ 17.08.2015).en_US
dc.relation.references19. Анкета для студентів 1-2 року навчання (Ankieta dla studentów 1-2 roku studiów). http://goo.gl/forms/i6TxUEQR9K (доступ 28.03.2016).en_US
dc.relation.referencesen1. Analiza losów zawodowych absolwentów PWSZ w Krośnie - absolwenci 2014 (2015), available at: http://www.pwsz.krosno.pl/gfx/pwszkrosno/userfiles/sylwia.gunia/jk/losy_absolwentow_2014_str_int.pdf (accessed 31 March 2016).en_US
dc.relation.referencesen2. Ankieta dla Przyjętych na Pierwszy Rok Studiów na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Raport z badania (2013), available at: http://phavi.umcs.pl/at/attachments/2014/0327/082502-raport-ankieta-dla-przyjetych-na-i-rok.pdf (accessed 02 March 2016).en_US
dc.relation.referencesen3. Badanie pilotażowe (2010) [w:] Encyklopedia zarządzania, available at: https://mfiles.pl/pl/index.php/Badanie_pilotażowe (accessed 31 March 2016).en_US
dc.relation.referencesen4. Current problems of university management (2013). Edited by T. Wawak. Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków, 218 p.en_US
dc.relation.referencesen5. Jakość Zajęć Dydaktycznych w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (2015). Raport z badania Ankieta Oceny Zajęć w roku akademickim 2014/2015, available at: http://phavi.umcs.pl/at/attachments/2016/0108/131826-aoz-raport-14-15.pdf (accessed 02 March 2016).en_US
dc.relation.referencesen6. Kołakowska J. (2008) Badanie potrzeb użytkowników biblioteki, available at: http://sbsp.up.krakow.pl/article/download/879/pdf (accessed 31 March 2016).en_US
dc.relation.referencesen7. Modernising higher education – facts and figures (2011), Brussels, available at: http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-11-613_en.htm?locale=fr (accessed 04 September 2015).en_US
dc.relation.referencesen8. Przewodnik po działaniach projakościowych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego (2015), available at: http://www.jakosc.uj.edu.pl/documents/1609422/456c5737-21cc-4ccb-aa5f-c38b8219f392 (accessed 03 March 2016).en_US
dc.relation.referencesen9. Raport z badania jakości kształcenia przeprowadzonego wśród nauczycieli akademickich UAM (2015), available at: http://brjk.amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0004/286546/nauczyciele2015.pdf (accessed 31 March 2016).en_US
dc.relation.referencesen10. StatCounter Global Stats (2016a). Top 8 Mobile Operating Systems in Poland from Mar 2015 to Mar 2016, available at: http://gs.statcounter.com/#mobile_os-PL-monthly-201503-201603-bar (accessed 02 April 2016).en_US
dc.relation.referencesen11. StatCounter Global Stats (2016b). Top 8 Mobile Operating Systems in Ukraine from Mar 2015 to Mar 2016, available at: http://gs.statcounter.com/#mobile_os-UA-monthly-201503-201603-bar (accessed 02 April 2016).en_US
dc.relation.referencesen12. Strategia rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce do 2020 roku (2010). Raport cząstkowy przygotowany przez konsorcjum Ernst & Young Business Advisory, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, 2010, available at: http://www.cpp.amu.edu.pl/pdf/SSW2020_strategia.pdf (accessed 31 March 2016).en_US
dc.relation.referencesen13. System Okresowej Oceny Nauczyciela Akademickiego (2016), available at: http://arkusz.uwm.edu.pl/ (accessed 31 March 2016).en_US
dc.relation.referencesen14. Tworzenie ankiety w Formularzach Google (2016), available at: https://support.google.com/docs/answer/87809?hl=pl&ref_topic=6063584 (accessed 03 April 2016).en_US
dc.relation.referencesen15. Wawak T. (2012), Jakość zarządzania w szkołach wyższych, Wydawnictwo UJ, Kraków.en_US
dc.relation.referencesen16. Wawak T. (2010), Nowe trendy w zarządzaniu w szkolnictwie wyższym – uwarunkowania i specyfika w Polsce [w:] T. Wawak (red.), Komunikacja i jakość w zarządzaniu, Tom II, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków, 2010.en_US
dc.relation.referencesen17. Wyzwania zarządzania jakością w szkołach wyższych (2011). Pod red. naukową T. Wawaka. Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków, 400 p.en_US
dc.relation.referencesen18. Zarządzanie szkolnictwem wyższym w Europie (2009). Strategie, struktury, finansowanie i kadra akademicka. Wyd. Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. Warszawa, available at: http://eacea.ec.europa.eu/Education/eurydice/documents/thematic_reports/091PL.pdf (accessed 17 August 2015).en_US
dc.relation.referencesen19. Ankieta dla studentów 1-2 roku studiów (2016), available at: http://goo.gl/forms/i6TxUEQR9K (accessed 28 March 2016).en_US
dc.identifier.citationenMachuga, R. (2017). Zastosuvannia suchasnykh informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v anketnykh doslidzhenniakh u vyshchii osviti [Modern informationcommunication technology use at surveys in higher education]. Socio-Economic Problems and the State. 16 (1), 61-71.en_US
dc.subject.jelI23en_US
dc.contributor.affiliationВармінсько-Мазурський університет в Ольштині, вул. Міхаїла Очаповськего 2, 10-719, Ольштин, Польща, e-mail: roman.machuga@gmail.com, roman.machuga@uwm.edu.pl, к.е.н., доцент, кафедра кількісних методівen_US
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(16)-
dc.citation.spage61-
dc.citation.epage71-
dc.coverage.countryUAen_US
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2017, Випуск 1(16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17mriuvo.pdfZastosuvannia suchasnykh informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v anketnykh doslidzhenniakh u vyshchii osviti985,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
002_contents_2017_1_16.pdfContents767,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Tytul_2017_1_16.pdfTytul834,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.