Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8031

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівнаuk
dc.coverage.temporal8-10 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal8-10 October 2015uk
dc.date.accessioned2016-01-28T16:59:29Z-
dc.date.available2016-01-28T16:59:29Z-
dc.date.created2015-10-08uk
dc.date.issued2015-10-08uk
dc.identifier.citationГолда Н. М. Івестиційна привабливість України / Н. М. Голда // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 19-22.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8031-
dc.format.extent19-22uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.titleІвестиційна привабливість Україниuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.relation.references1. Бланк И.О. Инвестиционный менеджмент. - Киев, МП "ИТЕМ" ЛТД, "Юнайтед Лондон Трейд Лимитед", 2003. - 448 с.uk
dc.relation.references2. Василенко В.О., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління підприємством: Навч. посіб. - Вид. 2-ге, виправл. і доп. - К.: Центр навч. л-ри, 2004. - 400 с.uk
dc.relation.references3. Кваснюк Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки.- К.: Фенікс, 2005.- 582 с.uk
dc.relation.references4. Фатхутдинов Р. А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: Экономика, маркетинг, менеджмент. - М.: Изд.-книготорг. центр "Маркетинг", 2002. - 892 с.uk
dc.relation.referencesen1. Blank I.O. Investitsionnyi menedzhment, Kiev, MP "ITEM" LTD, "Iunaited London Treid Limited", 2003, 448 p.uk
dc.relation.referencesen2. Vasylenko V.O., Tkachenko T.I. Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom: tutorial - Vyd. 2-he, vypravl. i dop, K., Tsentr navch. l-ry, 2004, 400 p.uk
dc.relation.referencesen3. Kvasniuk B.Ye. Konkurentospromozhnist natsionalnoi ekonomiky, K., Feniks, 2005, 582 p.uk
dc.relation.referencesen4. Fatkhutdinov R. A. Konkurentosposobnost orhanizatsii v usloviiakh krizisa: Ekonomika, marketinh, menedzhment, M., Izd.-knihotorh. tsentr "Marketinh", 2002, 892 p.uk
dc.identifier.citationenHolda N. M. (2015) Ivestytsiina pryvablyvist Ukrainy. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 19-22 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний уніеерситет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.citation.spage19uk
dc.citation.epage22uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.