Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8026

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.coverage.temporal8-10 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal8-10 October 2015uk
dc.date.accessioned2016-01-28T16:58:53Z-
dc.date.available2016-01-28T16:58:53Z-
dc.date.created2015-10-08uk
dc.date.issued2015-10-08uk
dc.identifier.citationЗміст // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 3-4.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8026-
dc.format.extent3-4uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.titleЗмістuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.identifier.citationenZmist. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 3-4 [in Ukrainian].uk
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.citation.spage3uk
dc.citation.epage4uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conf_2015_Zmist_3-4.pdf60,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Conf_2015_Zmist_3-4.djvu542,99 kBDjVuПереглянути/відкрити
Conf_2015_Zmist_3-4__COVER.jpg191,82 kBJPEGПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.