Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7708

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівнаuk
dc.contributor.authorBurlitska, Oksanauk
dc.coverage.temporal21-22 травня 2014 рокуuk
dc.date.accessioned2016-01-27T16:27:53Z-
dc.date.available2016-01-27T16:27:53Z-
dc.date.created2014-05-21uk
dc.date.issued2014-05-21uk
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Особливість семплінгу як інструменту мерчандайзингу / Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 95-98. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7708-
dc.format.extent95-98uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.titleОсобливість семплінгу як інструменту мерчандайзингуuk
dc.title.alternativeFeature of sampling as an instrument of merchandisinguk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338uk
dc.subject.udc658.5uk
dc.relation.references1. Балабанова Л. В. Мерчандайзинг/ Л. В. Балабанова.—Донецьк: Дон-ДУЕТ, 2002. — 290 с.uk
dc.relation.references2. Федъко Н. Г., Федъко В. П. Маркетинговые коммуникации: Учебное пособие/ Н. Г.Федъко, В. П. Федъко.— Ростов н/Д: Феникс, 2001. — 366 с.uk
dc.relation.references3. Федъко Н.Г., Федъко В.П. Поведение потребителей:Учебное пособие / Н. Г. Федько, В. П. Федько. — Ростов н/Д: Феникс, 2001. — 446 c.uk
dc.relation.referencesen1. Balabanova L. V. Merchandaizinh/ L. V. Balabanova.-Donetsk: Don-DUET, 2002, 290 p.uk
dc.relation.referencesen2. Fedieko N. H., Fedieko V. P. Marketinhovye kommunikatsii: Uchebnoe posobie/ N. H.Fedieko, V. P. Fedieko, Rostov n/D: Feniks, 2001, 366 p.uk
dc.relation.referencesen3. Fedieko N.H., Fedieko V.P. Povedenie potrebitelei:Uchebnoe posobie, N. H. Fedko, V. P. Fedko, Rostov n/D: Feniks, 2001, 446 c.uk
dc.identifier.citationenBurlitska O. (2014) Osoblyvist semplinhu yak instrumentu merchandaizynhu [Feature of sampling as an instrument of merchandising]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 95-98 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.citation.spage95uk
dc.citation.epage98uk
dc.citation.conferenceⅣ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.